GalantWeb

Servis

Offline Majk MG

a jsme zase u našeho problému .... najít kvalitní servis a taky ( v mém případě) lakovnu. No myslím že nám nezbyde nic jiného než si ponakupovat základní nářadí na opravy  a učit se sám a dělat podle sebe .... už to tak dělám od 17-ti let a myslím že jsem sobě a hlavně našim ušetřil dost peněz za práci mechanika. ovšem to s tím vyvařováním o ošetřením karoserie je horší  ](-:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To mě mrzí,to tvoje story.
Kde jsi byl na technický?


Offline Severín

Mám tam razítko z Roztok :big grin:

A pak, že už to nepůjde :anz: ,ale jinak to moc vtipný není.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já se právě tam příští týden chystám,mám si dát na něco pozor?


Offline Severín

Já tam právě nebyl, to zařizovali oni.
Každopádně, když budu mluvit za svoje auto, tak si za ním stojím. Až na tu korozi a na to potřebuju profíka, co to UDĚLÁ, ne toho, co to JAKOŽE udělá. Jenže to je asi nadlickej úkol.


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Já tam právě nebyl, to zařizovali oni.
Každopádně, když budu mluvit za svoje auto, tak si za ním stojím. Až na tu korozi a na to potřebuju profíka, co to UDĚLÁ, ne toho, co to JAKOŽE udělá. Jenže to je asi nadlickej úkol.

Tak to jsme tu fakt úplně všichni na jedný lodi  :D

Co se karosáře týče a lakýrníka v jednom, mám tu referenci na fachmana co se živí restaurováním veteránů a prý odvádí perfetní práci. Je někde v okolí Plzně. Osobní zkušenost s ním nemám, moje auto zatím nepotřebuje nic velkýho, ale už teď se pídím co a jak. Až mi začnou hnít lemy a prahy, tak to budu chtít udělat pořádně a nejspíš z nerezu, jestli tomu bude odpovídat technicky i zbytek auta (aby to stálo za tu investici) a i celolak. Ale abych neodběhl moc od tématu, chceš sehnat kontakt a reference?


Offline Pepe

Když se pak někteří majitelé Galantu zastaví u mne, naříkají , že to trvá nějak dlouho a že se s tím moc seru - takže , opravdu je nutné navštívit servis a zacálovat co si řeknou a práci neudělají . Já je celkem chápu .    -_- 
« Poslední změna: 06.05.2016 - 22:46:31 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Já jsem se nikdy s nikým nepřel o době práce. Je to na dohodě a vždy to respektuji...


Offline Severín

Já to taky všechno respektuju a jen tahám prachy z kapsy.
Problém je, že JENOM tahám ty prachy, ale výsledek nikde.
Před dvěma lety jsem byl u tátovo známýho karosáře. Ten se vychválil do nebe. Domluvili jsme se co a jak, všechno odkejval. Měl jsem na to tehdy 10 000! Jen na podvozek! Vrátil mi auto přes tátu, takže už jsem ho neviděl. Kouknu pod auto vypadá dobře ok. Pak jsem dal za nějakou dobu auto na zvedák a nestačil jsem se divit. Zkrátka, kam dosáhl dosáhl. Ale vzal si jen 5000... Proč to neudělal pořádně? Proč neudělal, co slíbil a jak jsme se dohodli, to auto jsme spolu celý procházeli, tak to věděl. Prostě se mu nechtělo.
Tak kde to jsme? To už lidi nemakaj ani za prachy? Vždyť maká na sebe, cenu určuje on. Tak proč si neřekl deset a já neměl aspoň na pět let klidný spaní?

Takže stále hledám karosáře, ne patlala, co to zmákne levou zadní. Horší je, že si prachy neseru a už mi právě kvůli takovejm debilům došly...

Ale říkám, zkušenost je nepřenosná. ](-:


Offline Sir Dag

přesně...to je to co jsem tu psal párkrát..na co jsem nadával..proč..protože jsem měl takovou zkušenost třikrát...proto si vše už dělám sám a nebo se nechávám naučit někým kdo to umí. Proč..protože jedině tak vím, že je to udělané.

Zkrátka jak říkáš..štve mě, že někteří jedinci udělají svoji práci jen z nějakého počtu procent ze sta..takže třeba na 70%..říkáš si..to je dobrý. Mohlo to být horší..ovšem je to pořád dost špatný. Proč? Protože to musíš opět někam dát a zas to stojí prachy..takže zkrátka a jednoduše. Buď si to dělejme sami nebo to strčme do mitsu nebo..nebo se hold musíme s tímto chováním smířit....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

v jakym stavu to ma koberec a jaký barvy jsou clonítka proti sluci a madlo nade dveřna ve stropu? Potřebuju šedé se zrcátkem u spolujezdce.

dík
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
přesně...to je to co jsem tu psal párkrát..na co jsem nadával..proč..protože jsem měl takovou zkušenost třikrát...proto si vše už dělám sám a nebo se nechávám naučit někým kdo to umí. Proč..protože jedině tak vím, že je to udělané.

Zkrátka jak říkáš..štve mě, že někteří jedinci udělají svoji práci jen z nějakého počtu procent ze sta..takže třeba na 70%..říkáš si..to je dobrý. Mohlo to být horší..ovšem je to pořád dost špatný. Proč? Protože to musíš opět někam dát a zas to stojí prachy..takže zkrátka a jednoduše. Buď si to dělejme sami nebo to strčme do mitsu nebo..nebo se hold musíme s tímto chováním smířit....


Já to taky všechno respektuju a jen tahám prachy z kapsy.
Problém je, že JENOM tahám ty prachy, ale výsledek nikde.
Před dvěma lety jsem byl u tátovo známýho karosáře. Ten se vychválil do nebe. Domluvili jsme se co a jak, všechno odkejval. Měl jsem na to tehdy 10 000! Jen na podvozek! Vrátil mi auto přes tátu, takže už jsem ho neviděl. Kouknu pod auto vypadá dobře ok. Pak jsem dal za nějakou dobu auto na zvedák a nestačil jsem se divit. Zkrátka, kam dosáhl dosáhl. Ale vzal si jen 5000... Proč to neudělal pořádně? Proč neudělal, co slíbil a jak jsme se dohodli, to auto jsme spolu celý procházeli, tak to věděl. Prostě se mu nechtělo.
Tak kde to jsme? To už lidi nemakaj ani za prachy? Vždyť maká na sebe, cenu určuje on. Tak proč si neřekl deset a já neměl aspoň na pět let klidný spaní?

Takže stále hledám karosáře, ne patlala, co to zmákne levou zadní. Horší je, že si prachy neseru a už mi právě kvůli takovejm debilům došly...

Ale říkám, zkušenost je nepřenosná. ](-:


Však já mám zkušenost úplně stejnou. Od koupě auta až po servis - kdo ví kolik let života mě tohle stálo na nervech. Jenže stejný jednání a kvalitu jsem viděl u elektrikářů, zedníků, obkladačů - na co člověk vzpomene. Řekl bych maximálně, abych nekřivdil, 3/10 řemeslníků jsou co k čemu. Peníze chcou všichni skoro stejný, ale kámen úrazu je v tom, že spousta lidí si nechá na sobě štípat dříví a když vidí, že ta práce není totálně zku**ená, tak jsou sice znechucený, ale zaplatí. Pak si ten řemeslník řekne, co bych se snažil, prachy budu mít tak nebo tak... Ale což, darmo se rozčilovat zas.

Mě čekají rozvody. Trochu mě rozčilujou otáčky při zahřátém motoru, že klesají z počátečních 1200ot. až na nějakých 500-600ot. při zahřátém motoru. Přitom zahřátý auto pak s otáčkama dělá poklesy. Nahrál jsem to na video spolu ještě s jedním zvukem při startování, co mě štve (bude to v mém vlákně o servisu http://www.galantweb.com/index.php?topic=3966.msg52585#msg52585). Kamarád tohle řešil u jiného auta a prý to udělá špatně udělaný časovací řemen na rozvodech. Tedy ne to proč klesají postupně s teplotou, ale proč otáčky pulzují. Tak pevně doufám v to, že to bude tímhle. Snad najdu někoho kdo mi rozvody udělá co nejdřív...

Pokusím se sehnat toho člověka na karoserii, abys to viděl. Buď to bude k něčemu, nebo ne, to se uvidí.
« Poslední změna: 07.05.2016 - 21:39:29 od FattalError »


Offline Pepe

Normální otáčky motoru 6A13 jsou 500-600 po zahřátí . Nepíšeš o kolik se zvýší -tzv. otáčky pumpují - ale dobře sladěný motor je citlivý na jakýkoli pohyb volantu , altíku-zapnutí světel , klimy ...... automaticky dorovnává úbytek napětí v síti. Jak jsem již psal- stáhni si servisní manuál a prostuduj. Jinak- časovací a rozvodový řemen jedno jest .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Přijde mi to trochu málo 500-600ot, ale jestli je to záměr, tak ok tedy :)

Pumpování otáček je 30-50ot pokaždé ve stejném rytmu. Někdy je to ale víc, někdy o trochu méně, ale děje se o to ikdyž na nic nesahám, ikdyž vypnu světla, klimu a vše, tak i tak otáčky pumpují stále stejně. Rád předvedu na srazu :) je to už příští víkend :)

Stejně jsem zvědav co mi na něj povíte celkově :)


Offline Pepe

Uvidíme na Kadově .Třeba napíchneme na evoscan.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak jsem prošel emisema i stk,jako na potvoru se mi zase rozsvítila kontrolka motoru (EGR - zase asi po 20ti km nebo možná ,že to na emisích tůrovali),ale OK. Přišel jsem jen o znak na kapotě při focení,jinak byli technici hodní.  :-D


Offline Pepe

To byla malá dušička - a nakonec O.K.  Někdy se zastav , něco s tím sáním uděláme . Tam asi bude problem s otvíráním (zapečeno) EGR .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Egr jsem v sobotu znova vyndal a prostřík konkorem,tak nevím.....
Koukám do protokolu emisí a vypadá to,že mě snad opravdu OBDII napíchli.


Offline Pepe

Galant po roce 2000 OBDII musí mít, evoscan se nechytl ale můžu udělat test přes Ecuedit , ten to umí . Zároveň mne napadlo , že by měl jít na OBDII nastavit i Evoscan. Chce to trochu času, nakonec , jeden tady budu mít . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206