Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Code
·
10 ·
2843
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
Dolů
Code
Newbie
Příspěvků:
6
Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
kdy:
03.06.2013 - 21:54:00
Zdravíčko vespolek, prosím ví tady někdo v čem je rozdíl mezi motory 4G63 z Galanta GTI 106kw a motorem z Eclipsem Ig 110kw? Díky
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #1 kdy:
03.06.2013 - 21:58:31
Ahoj, možná jen v řídících jednotkách.
Code
Newbie
Příspěvků:
6
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #2 kdy:
03.06.2013 - 22:01:51
No to mě taky napadlo, ale rád bych to slyšel od někoho najisto. Vím, že ty motory mají jinak snímače na vačče pokud se nemýlím.
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #3 kdy:
03.06.2013 - 22:24:45
v galantu byl vždy 6 bolt, ale v eclipsu podle roku výroby už byl pak 7bolt.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Code
Newbie
Příspěvků:
6
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #4 kdy:
03.06.2013 - 22:40:46
Jo me jde o 6bolt z Eclipsu. Potrebuju ale vedet v cem je ten rozdil tech 4kw. pripadne jestli se z toho 106kw da vydolovat tez tech 110kw nejakou lehkou upravou. Protoze pocitam, ze ten motor stejne projde kompletni GO nez pujde do auta.
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #5 kdy:
03.06.2013 - 22:54:29
jinak ten motor je stejnej. U galantu se v roce 90 měnil typ snímače otáček, klapka a snímač polohy klapky, zapalovací power tranzistory. Někteý eclipse neměly čidlo klepání. Jinak bylo víc typů vačkových hřídelů, ale to bys musel porovnat mezi sebou podle značek na nich.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Code
Newbie
Příspěvků:
6
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #6 kdy:
06.06.2013 - 17:22:56
tak rozdil by mel byt v kompresnim pomeru 9:1 vs 10:1
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #7 kdy:
06.06.2013 - 18:55:47
to je trochu složitější, pro každý region to bylo trochu jinak.
88-91 mělo 9,0
92 - 9,8
u eclipsu v manualu je jen 9,0, tak bych se zeptal někoho, kdo do motorů z eclipse vidí víc
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Code
Newbie
Příspěvků:
6
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #8 kdy:
12.06.2013 - 22:24:40
tak sem si dotahl dva galanty GTI a ten s papirama ma v TP 110kw.
trucker
Hero Member
Příspěvků:
729
Vůz:
1991 Mitsubishi Galant
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
Re:Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Odpověď #9 kdy:
13.06.2013 - 09:48:44
jéé tys je koupil od toho vsetíňáka? a ty jsi odkud?
chtěl jsem je taky vzít ale oboum něco je a zrovna skládat se mi to nechce
IRSKO - toť nyní domov můj
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
Rozdíl 4G63 106kw a 110kw
Search