GalantWeb

Galant vr4

Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
herdek teď jsem prodával schopnýho žraloka 2,5 V6... před 3 dny si přijel maník...2 hodiny polemizoval co a jak a nakonec ho to auto stejně ukecalo :D ..... nebo že by já?? :angel:
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Sir Dag

Tak pánové..mám k dipozici legnuma za 35 000...stačí si jen pro něj zajet. Jde někdo do toho, že bych pro něj zajel :D Sám přemýšlím zda ho koupit pro sebe nebo ne  :evil:
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Hezká cena,tak proč by sis ho nekoupil pro sebe?


Offline Trewor

Sice jsem měl teď vydání, až to pěkný není, ale pokud by byl funkční tak by to stálo za hřích.
Přihoď nějaký info.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Než to zaplatíš, pořádně jej prohlídni, ať nekoupíš něco ja posledně . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

No tak nakonec se jedna jenom o motor :(
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Trewor

Když už jsme načali ty VR-4
Sedan v manuálu pokud dobře vidím https://www.gumtree.com/p/mitsubishi/mitsubishi-galant-vr4-2.5-v6-twin-turbo-ralliart/1135921742

Nějak mě furt svědí prsty na něco rychlýho ](-:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

No tak nakonec se jedna jenom o motor :(
No a co to dát na kombíka - předohrab . Vím jen motor ........ drahé , když přičteš další kolem.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


homo15

  • Host
2.0i - Ekonomicka varianta, nejede spatne, trochu linej
2.4GDI - Pokud funguje jak ma, jedo dobre, haklivej na benzin
2.5 V6 - Mazec
2.5 V6TT - (motor z VR4) Bez 4x4 skoro k nicemu :)

mě třeba 2.4 GDi jede krásně, jen jsem někde slyšel že právě kvůli tomu KATU je motor docela DOST dušen, přemýšlím že ho nahradím rezonátorem, motor ještě budu přetěsňovat, myslím si že bych mu opět výrazně pomohl, tím že bych ten KAT dal pryč  :big grin: :big grin: :big grin:


Offline Pepe

To ti doporučuji raději GDI prodat a koupit V6 . Vyndej kat a máš po autě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


homo15

  • Host
bez katu by to byla FRAŠKA jo ?  :o

Není nějaké řešení ?
« Poslední změna: 05.10.2015 - 16:39:26 od homo15 »


Offline Pepe

Nejdříve si prostuduj veškerou dokumentaci k motoru 4G64 GDI pak můžeš přemýšlet nad experimentama . Takových hlav je i mezi Carismáky víc než dost .   Prroč si všicni mladí tuzingáři myslí , že odstraněním katu a zprůchodněním výfucku dojde k nárůstu výkonu ???? Nesmysl .Tisíce inženýrů na celém světě pracuje na projektech výfukového potrubí v návaznosti na výkon motoru a stačí jedna "chytrá" hlavinka českého fušera a miliony dolarů na vývoj jsou v PRDELI .
« Poslední změna: 05.10.2015 - 16:46:21 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


homo15

  • Host
Nejdříve si prostuduj veškerou dokumentaci k motoru 4G64 GDI pak můžeš přemýšlet nad experimentama . Takových hlav je i mezi Carismáky víc než dost .

Tak to myslíš blbě, já se do žádných "motorových" experimentů v žádném případě nepouštím, proto se tady taky ptám jak se věci mají. Najdu pro tebe to právě slovo - byla to "myšlenka", navíc, rád bych si něco o motoru 2.4 přečetl ale nevím kde  :big grin:


Offline Pepe

Workshop manual  4G64 engine . Myslim, že jej mají na mitsubishiclub.cz ,pokud není tady ke stažení.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe


homo15

  • Host
sice tomu rozumím jak koza brance , ale budu luštit  :-D, Jen by mě zajímalo co by stalo, kdyby tam byl ten rezonátor, co se tomu motoru stane ? , díky pepe :lipsread:  :angel:


Offline Pepe

Místo rezonátoru by to chtělo jednou za čas- 1x za 2 roky- demontovat kat a vyčistit nějakým sajrajtem a horkou párou , stejné jako DPF  filtry pevných částic. Odstraněním této překážky ve výplachu motoru , tento spíš ztratí na výkonu , protože se změní poměr sání - výfuk.

Jestli jsem něco zapomněl, doplňte .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

jen dodám, že na GDI není običejný kat jako na každém druhém benzínu. Je tam de-NOx kat a širokopasmová lamda.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


homo15

  • Host
jen dodám, že na GDI není običejný kat jako na každém druhém benzínu. Je tam de-NOx kat a širokopasmová lamda.

Tím si vlastně řekl i to, že sehnat druhý kat, bude drahé  :D , a pokud by tam byl rezonátor, nakonfigurovat tu lamdu tak, aby si řídící jednotka myslela že je vše jak má být, bude taky drahé  :anz:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206