GalantWeb

záhadný topení

Offline Trewor

Někteří už vědí, že mě zlobí topení a to né jen tak obyčejně ale záhadně :-D
Když jedu řekněme nad 70 tak to v pohodě fouká náporem, ovšem když se o luft stará větrák tak to při plnym výkonu fouká při jednom otevřenym otvoru tolik co normálně na minimum na všechny ](-:

 S drakem a pepem jsme to rozebírali páč jsem si myslel, že to bude někde ucpaný ale prd. Filtr jsem teď měnil ale vliv nulovej.
Včera jsem to měl rozebraný, zkoušel větrák točit externim zdrojem a ani když jsem do něj pouštěl 15V a 10A tak to moc nefoukalo. Když jsem ho měl venku tak ale foukal jako blázen.

Taky je divný jak teče šťáva do větráku.
když jen zapnu elektriku tak je na něm 10,22V ale "žádnej" proud
při větráku na první stupěň 10V
na druhej 9,77V
na třetí 8,88V
na plno 12,01V

Jediný mě už napadá, že ten větrák byl z RHD a maj tam opačně lopatky ale když jsem ho měnil tak mi přišly stejný..slepej hergot nejsem :mellow:

Takže někdy zkusim ještě od někoho funkční větrák a pak asi vykuchám z nějakýho celý topení a jestli ani to nepomůže tak poletí ze srázu...už mě to  :evil: ](-:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Drak

ten větrák by měl být řízený PWM, tak tam naměříš plus mínus pořád stejný napětí. Možná máš špatnou tu kostku s tranzistorem a lekronikou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Pulzní regulace mě nějak nenapadla..ta ty napětí celkem vysvětluje, ale ono to pořádně nefouká ani když ho připojim na zdroj a točim ho až se ten motor hřeje :(
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Jindřišák

Nemáš někde ucpaný žebra klimy od prachu? To není možný, pokud se točí, musí to foukat. Klapky jsi předpokládám kontroloval, to by asi nefoukalo při jízdě.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Trewor

Jo bylo to komplet rozebraný a vyfoukaný. Výměník klimy je dole zarostlej ale to by nemělo mít vliv jinak by to přes něj nefoukalo náporem.
Asi se na to vykašlu, na haubnu udělám ohromnej nasávač a budu všude jezdit aspoň kilem ](-:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Jak náporem , jedu co to dá a nemít otevřený okna tak ani vánek . :o    A levotočivej motor se nedává ani do vozů pro RHD.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Taky se mi to foukání za jízdy nějak nezdá.Zkoušel jsi tak preventivně vyměnit pojistku a relé jesi tam je? Napadá mě jedině, že v 70 ti dává altík víc, ale to by svítilo dobíjení. A ten vyměněnej motor je ok?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Trewor

Když na topení jen nastavíte foukání z venku tak vám to fouká jak?
Né že by to byl nějakej fičák ale na dálnici si to omezuju přiškrcenim výdechů.
Motor jsem měl venku a fouká pořádně.
Jediný co mě ještě napadá je zkusit zaspat výfuky na nohy, okno, dozadu atd, jestli nějak neblázněj klapky a nepouštěj to všude zaráz, což mi ale nepříjde. Hlavu z toho mam jak pátrací balón páč bez pořádně funkční klimy je za veder na tý černý kůži k chcípnutí ](-:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Jindřišák

Nemám teda galanta, ale když vypnu klimu, tak to nefouká za jízdy vůbec. Zkus ty klapky. Na VW jsou na klapkách nalepený tenký molitany, který, když se protrhnou, tak si to fouká kam chce.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.