GalantWeb

Utahovací momenty

Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Čau nemá někdy nějakou tabulku utahovacích momentů na galanta 1988 2.0? Měnil jsem hydroštely a teď to potřebuji dotáhnout. Díky


Offline Trewor

Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
V tom manuálu to vůbec nemůžu najít  :undecided:


Offline Pepe

A neměl jsi postup na papíře u těsnění ? :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak si stáhni jiný manuál - na tvého Galanta .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Jenže tohle je utahování hlavy že jo? Já sháním jak mám utáhnout tu hřídel jak jsou v ní hydroštely


Offline Pepe

三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96

Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Hydroštely vyměněný ale po nastartování stejne klapou a docela dost. čím to múže být?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Někdo tu psal, že se maj při montáži naplnit, snad olejem. :undecided:


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Já myslel že se naplní sami tím tlakem


Offline Pepe

Měnil jsi je naplněné olejem nebo nasucho ? Jestli nasucho , postupuj tak , aby se postupně naplnili , to je max . do 2000 ot/ min 2 minuty a vypni motor  a opakuj do odstranění cvakání .
Zdvihátka se mění  NAPLNĚNÉ - olejem nebo naftou .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Měnil jsem je na sucho. To se naplní a už bude od toho při každým nastartováním klid jo?


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Klapou chvilku a po ujetí cca 1km přestanou


Offline Trewor

Neubylo ti oleje? Někdo tu psal že když je ho málo tak jsou slyšet hydra jako první. U mě tomu tak bylo taky...po výměně oleje je ticho.
Otázkou zůstává jestli jejich výměna na sucho jim neuškodila. Ale s tim bych se neukvapoval...najeď pár desítek km a uvidíš respektive uslyšíš jak jsou na tom.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Oleje je tam dost to mě taky napadlo. někdo říká že je mění nasucho a někdo že ne tak nevím. Jěště zkusím vyčistit sací koš a dát nový olej


Offline Pepe

Oleje je tam dost to mě taky napadlo. někdo říká že je mění nasucho a někdo že ne tak nevím. Jěště zkusím vyčistit sací koš a dát nový olej
Tos měnil hydra na starém oleji ?  Proč ??? Aby se zase zanesli sajrajtem ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Tos měnil hydra na starém oleji ?  Proč ??? Aby se zase zanesli sajrajtem ?
to bys musel vyčistit motor. S každým novým olejem se uvolní nový sajrajt,který se zase špatnou výměnou usadí.