GalantWeb

Klapka

Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Nevíte někde kde může být chyba že po vyčištění klapky mi studený auto nenaběhne do otáček myslím že se vůbec nezapne ˇsytičˇ je to galanta 1988 2.0


Offline Pepe

Je to jednobod nebo MPI ? Nemusíš před startem prošlápnout pedál plynu ?   Co tam máš za motor -  jo, 2litr ale  --- SOHC , DOHC  ???? Hoď foto.
« Poslední změna: 11.08.2013 - 20:42:07 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Jenže jak se sem dává fotka? Je to jednobodovy ale to druhý nevím jak to mám zjistit?


Offline Pepe

Než nastartuješ , sešlápni plynpedál a sundej nohu - teď můžeš startovat a mělo by to makat . Jednobod  (karbec ) jsem měl na 1,8 Galantu ´88 .  Jednobod je vstřik do karbece a MPI jsou vstřiky u každého sacího kanálu - tedy 4. SOHC je motor s jednou vačkou a DOHC  je se dvěma vačkama . Ještě něco ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Sakra ty seš fakt machr. vačku mám určitě jen jednu. a pro zajímavost co když je více bodové?


Offline Pepe

Když jde o vícebodové - MPI - tak skrze filtr, váhu vzduchu, klapku sání (obtok klapky , který řídí krokový motorek- teplem se obtok uzavírá ) se luft dostává do sacích kanálů kde po otevření ventilů nasaje do válců zároveň se vstříknutým palivem . U jednobodu je to vstřik do nasávanéhom luftu a tato směs putuje do všech kanálů stejnáa čeká až se otevře ventil . mno, asi tak ňák .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96

Offline Pepe

Na to si stáhni manuál a snaž se být machrem . Nic ve zlém , ale studovat se má vše aby se porozumělo tomu na co se ptáš .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001