GalantWeb

Otáčky u 4G63

Offline Sub-Zero

Zdravím.
Závada se projevuje několika způsoby.
V prvním případě je to kolísání (zvyšování) otáček u volnoběhu z 1000 na 2000 ot. a zpět v intervalu asi 1 sec. V dalším případě se otáčky na volnoběh zvednou na 1500 ot, pak zas třeba na 2000, nebo 2500ot. Ve vyjímečných případech na 3000 ot. Vesměs se to projeví po zahřátí motoru.
Se známým co je automechanikem, ale od těch pleček jménem škoda, jsme dospěli k názoru, že je chyba ve škrtící klapce, popř váze vzduchu.
Máte někdo podobné zkušenosti?
Pokud je náš předpoklad správný. Má z vás někdo k prodeji škrtící klapku z motoru 4G63 (101kw SOHC) popř váhu vzduchu?
Galant r.v.96  2.0l GLSi stříbrný
Galant r.v. 98 2.5l V6 Sport edition


Offline Drak

zkontrolovat čidlo teploty motoru, potom nastavení klapky, jestli se v ni někdo nesnažil šroubkama nastavit a čidlo polohy klapky. Když otočíš klíčkama aby svítily kontrolky, zavrčí ti v klapce servomotorek?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sub-Zero

Zkontroluju to asi všechno. Ten motor je měněný cirka před 5 tís km . Byl koupen na autovrakovišti. Zítra dám vědět.
P.S. To čidlo teploty  motoru zkusím jak? Jinak teplota ukazovaná na palubovce se drží zhruba v půlce ciferníku po zahřátí.
Galant r.v.96  2.0l GLSi stříbrný
Galant r.v. 98 2.5l V6 Sport edition


Offline Drak

na teplotu motoru je tam jiný čidlo, než na budík. Zhruba se dá měřit odpor podle teploty. V manualu, který si tu stáhneš najdeš tabulku při jaké teplotě má být jaký odpor.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)