ja mel driv 2.0 GTi DOHC a mel jsem podobny problem a to hned dvakrat. Jednou mi z niceho nic, zacal na desne kolisat volnobeh a vetsinou to bez pridani plynu vedlo ke shasnuti motoru, to tenkrat bylo prasklou nejakou (pod)tlakovou hadickou (cerna se zelenyma carkama), po zkraceni o prasklej kus to prestalo.
No a podruhe to uz bylo horsi, jednak kolisani, otacek a zhasinani, problikavani check engine, dokud byl motor studeny vse bylo ok, za horkeho pocasi motor skubal, za chladneho celkem v pohode. Pokud mi motor zhasnul a byl hodne zahratej, tak jsem nastartoval treba az za pul hodiny kdy trochl zchladnul. Filtry i svicky byly vemeneny, novy zapalovaci kable taky nepomohly, diagnostika taky nic konkretniho neukazala, jen jeden udaj (myslim ze teplota vody) byl divnej a kolisal. Dostal jsem tip na spatny cidlo teploty vody, ale jeste nez jsem ho nechal vymenit tak mi v jednom servise rekli, ze mam odpalenou ridici jednotku. Po oprave bylo vse ok.