Já ti můžu poradit VIF, ale mám s tím zkušenosti jen na naftě, hodně si pochvalujou taky od sheronu. Radím ti to jako poslední možnou variantu, než je budeš chtít měnit. Nejlepší je ten sajrajt napojit napřímo. U nafty se to odpojí za filtrem přívod a vracečka. Před přívod musíš hodit nějakej malej palivovej filtr. Pak naliješ VIF do nějaky nádoby, nejlepší sklo, a strčíš ty hadice do nádoby. Nastartuješ a necháš to schroustat. Určitě na teplym motoru. U GDi je ale nejspíš podávací čerpadlo, takže tímhle způsobem to uplně nepůjde. Každopádně když dáš velkou koncentraci, tak s tím nejezdi a nech to schroustat na volnoběh.
Jinak ten TEC jsem zkoušel na galantu nepřímym vstřiku a nepoznal jsem rozdíl, spíš bych to přirovnal k placebu, ale neměl jsem teda se vstřikama vážnej problém. Známej automechanik ale měl galanta nepřímej u sebe na opravu, že mu to škubalo za jízdy a vyfoukal vstřiky slačenym vzduchem a bylo to OK.
Kdybys nebyl na diag, tak bych ti řekl, že je to váha vzduchu, ale ta na mitsu asi jen tak neodchází. Stejnej problém mi dělaly na naftě vstřiky + čerpadlo, někdy i pal filtr, ale to teda nevyhazovalo chybu.