GalantWeb

nefouka teply vzduch z klimatizace

Offline Loser

Cau panove, z niceho nic mi prestala "topit" auto klimoska v galantu 98. At nastavim teplotu jakoukoliv, tak porad fuci studenej vzduch. Dneska jsem byl na cisteni klimosky, tak jsem je poprosil, jestli by to nejak neprozkoumali. Servisak rikal, ze voda se ohriva a teplej vzduch tam proudi (nebo tak neco) a ze bude nejspis v coudu elektrika ke klapce, co to pousti do auta. Akorat se do toho nechtel poustet, pac mam prej divny auto a nevi, kde by to mohlo bejt  :D
 Tak jsem se chtel zeptat, zda uz to nekdo z vas taky neresil a co by se s tim dalo delat?

Diky moc
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Pepe

A jde ti teplá voda do výměníku v kabině ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Mohlo odejít táhlo či servo co směřuje vzduch na výměník
Tadyje vidět ta klapka(to černý uprostřed)

PS. takhle je v poloze kdy to fouká studenej
Jen teď už přesně nevim kde je k tomu táhlo a servo. Ale asi někde vlevo. Chce to zkontrolovat jestli se hejbe servo.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Loser

A jde ti teplá voda do výměníku v kabině ?
Dle toho, co rikal ten servisak by to tak melo byt. Jestli jsem to teda spravne pochopil
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Loser

Mohlo odejít táhlo či servo co směřuje vzduch na výměník
Tadyje vidět ta klapka(to černý uprostřed)

PS. takhle je v poloze kdy to fouká studenej
Jen teď už přesně nevim kde je k tomu táhlo a servo. Ale asi někde vlevo. Chce to zkontrolovat jestli se hejbe servo.


uf, to jakoze bude treba rozebrat celou tu palubovku?  :o Na to asi nemam koule.  ^_^
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Jindřišák

Já sem jen řešil výměnu toho radiátoru a byl to pěknej vopruz. Dělal jsem to s kámošem v kuse asi 12 hodin, ale ten měl ten výměník nečím ucpanej. Doufej že je to klapka. Jinak to servo na tý fotce by mělo být ovládání vnítřní/vnější okruh, jestli se nemýlím a mělo by jít vyměnit po sundání kastlýku.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Trewor

Celá palubka snad nebude třeba. Snad bude stačit odstranit boky z tunelu. Kvůli nim musíš sundat plast pod volantem. Ale neboj se ničeho, je to jen pár šroubů. Stáhni si tu dílenskej manuál a koukni jak to tam je.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Jindřišák

Aha, já myslel to servo víc v pravo. Tak je to jak píše trewor. Zkus sundat ten bok a mrknout, jesi se přenastavuje. Jinak taky můžeš kouknout na hadice v příčce mezi kabinou a motorem, jesi sou horký.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Loser

no, tak jsem projel ten manual a vypada to, ze se mi koule vratily  :D :D V tydnu budu stejne asi montovat radio, takze tu palubku budu muset stejne rozebrat. Kdyz uz v tom budu, tak mrknu i na ten bazmek.

Zatim moc diky za rady. Dam vedet, jak jsem s tim rozebiranim dopadl a na co jsem prisel.
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Loser

Tak jen doplnim aktualni stav  ^_^
Vcera jsem rozebral prihradku spolujezdce a klapka (pokud to teda je ta cerna krabicka) se prepina. Teda aspon kdyz zapnu/vypnu foukani teplyho vzduchu na okna. Takze problem bude asi nekde jinde. Asi s tim radsi sjedu nekam, kde by tomu mohli rozumet at to omrknou.
 Kazdopadne vam panove dekuji za rady
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Trewor

Dej pak vědět jak jsi dopad
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
A měl jsi to nastartované a ..pořádně  zahřáté  !!  ^_^ ^_^ ^_^

A navíc, těd jsem koukala na ty fotky.... se nediv že ti to netopí když tam nic nemáš,ti to topení někdo vyndal   ](-:  ](-:  ](-:
« Poslední změna: 07.10.2013 - 19:30:37 od Dobsonie »
Dobso...


Offline Loser

A měl jsi to nastartované a ..pořádně  zahřáté  !!  ^_^ ^_^ ^_^

A navíc, těd jsem koukala na ty fotky.... se nediv že ti to netopí když tam nic nemáš,ti to topení někdo vyndal   ](-:  ](-:  ](-:

ty fotky nejsou moje  :D
nastartovane a zahrate to bylo az az  :D
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Trewor

No vidíš dobsonie, to mě nenapadlo když jsem to měl rozdělaný to zkusit nastartovat...asi proto, že to bylo rozdělaný, baterka a půlka kabeláže odpojená :laugh:
Dobsee jen trolluje..to je jako když se já ptám zákazníka, jestli už to zkoušel vypnout a zapnout :angel:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland

Offline Daggereall

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
Najdi si v motoru hadice od výměníku a zkus,jak sou teplý.Něco podobnýho sem kdysi řešil na Renaultu.Ale tam byl ucpanej výměník.Obě hadice byly v podstatě stejně teplý,ta voda se nedostala do výměníku.Můžes zkusit sajrajt na čištění chladící soustavy,třeba se to vzpamatuje :mellow:


Offline Loser

Najdi si v motoru hadice od výměníku a zkus,jak sou teplý.Něco podobnýho sem kdysi řešil na Renaultu.Ale tam byl ucpanej výměník.Obě hadice byly v podstatě stejně teplý,ta voda se nedostala do výměníku.Můžes zkusit sajrajt na čištění chladící soustavy,třeba se to vzpamatuje :mellow:
to uz by na me asi bylo moc (prej hadice do vymeniku) ^_^ ^_^ ^_^  Ja nevim, jak vypada a kde je umisten vymenik, takze jsem schopen kontrolovat kdejakou hadici  ^_^
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Jindřišák

Už jsem ti to psal. Výměník je umístěn v kabině pravděpodobně někde uprostřed za rádiem. Hadice k němu vedou z motoru přes příčku. Sou dvě, průměr tipuju tak do 5cm a asi 10cm od sebe.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ja by som to typoval na upchatý radiator. Nakolko tý blbci čo navrhli ten kabínoví filter je tam akurát tak na k...t. Maličký filter a diera okolo neho kade može veselo fúkať prach a bordel z vonku ](-: ](-: ](-: ja som to tiež raz riešil. Všetko už bolo také slabé. kúrenie , klíma....no všetko. rozobral som to
 a skoro som sa  :'( po vyčistení všetkého to šlo ako novééééé.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Loser

tak po delsi dobe zase mensi update. Celkem jsem pokrocil - bohuzel k horsimu. Ve stredu jsem vyzvedl auto ze servisu. Borec prej prolezl hadice nebo co, a nekde tam nasel zbytky nejakyho "silikonu". Tak to prej vycistil. Kde se tam vzal silikon, nelze presne urcit (asi od nekud z motoru). S autem jsem dojel akorat tak domu a pro jistotu jeste mrknul pod kapotu. Tam jsem si vsimnul, ze v nadobce neni ani kapka chladici kapaliny. Tak jsem to dolil. Dneska jsem s autem poprve vyrazil do mesta a cestou zpet ("nastesti" na benzince) jsem slysel nejakej divnej zvuk z motoru a koukam, ze ukazatel teploty motoru je na max. Mrknu pod kapotu a chladici kapalina opet nikde. Tak doleju chladici kapalinu, necham auto vychladnout a jedu dal. Po 5km mam teplotu opet na max. To uz jsem nastesti dojel domu. Tak otevru kapotu, nadobka s kapalinou plna a z jedne hadice (prava pri pohledu ze predu auta) vesele unikala para. Nechal jsem to vychladnout (asi hodinu a pul) a zkusil jsem auto znovu nastartovat a nechat zahrat. Teplota sla nahoru celkem normalne, ale po 10 minutach uz byla raficka zhruba na 3/4. Otevrel jsem viko chladicka a kouknul, jestli tam proudi voda (jak jsem se zde nekde docet).Zadny proudeni neprobihalo. Tak ted fakt nevim, co s tim. Nevim, zda s tim dojedu na parkrat nekam do servisu nebo jestli to mam nechat nekam odvezt na valniku  :'(
 Nesetkal se s tim uz nekdo? Bude spatna pumpa nebo treba nejaky tesneni (ktery se treba mohlo dostat do te klimosky)?
I'm a loser baby, so why don't you kill me...