GalantWeb

nefouka teply vzduch z klimatizace

Offline Pepe

Losere , nechci tě strašit , ale asi budeš dělat rozvody . Protože pumpa je jejich součástí. ](-: ](-:  Máš pravdu , že v otevřeném víku chladiče bys měl vidět proudící kapalinu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Loser

Pepe: a to vsechno muze souviset i s tim, ze mi nefouka teplej vzduch z klimosky? Na kolik ty rozvody asi tak prijdou (i s tou pumpou)? Jestli jako nemam radsi koupit novy auto  ^_^ ^_^ ^_^
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Pepe

Když neběží vrtule čerpadla(ustřižený kolík na hřídeli) , není tlak dostat kapalinu do radiátoru , proto studený vzduch . Pumpa samotná stojí něco kolem 2 tisíc, ale nevím kolik km máš nalítáno na starém (novém )rozvoďáku . Dělají se po 90 000 km . ](-: Pokud budeš měnit řemen , chce to i kladky ........no není to na nové auto, skoro . ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Loser

no, celkove mam nalitano necelych 180k, ale vubec netusim kdy se na tom co delalo. Takze bude asi fakt lepsi to udelat komplet.
Zase na druhou stranu jsem na jare planoval porizeni jineho (rodinneho) vozu. Tak mam ted dilema, jestli to neudelat rovnou a tohle prodat pod cenou s tim, ze si to nekdo dodela nebo vylozene na nahradni dily. Jsem z toho takovej celej nestastnej. To auto miluju a nerad se ho zbavuju. Zase ale lecit skoro mrtvolu ....  ](-: :'(

Nevite nahodou o nejakym fajn servisu v praze ci okoli, kde by ty rozvody udelali nejak rozumne? (to jakoze relativne rychle a ne za 30K)
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Drak

stejné projevy jako tu popisuješ má i prasklé těsnění pod hlavou. Taký to netopí a při větším zatížení motoru se hned začne vařit a tlak vodu vytlačí z chladiče a expanzky ven. Tak než začneš kupovat rozvody a pumpu, tak bych zjistil jestli to taky není něčím jiným
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Loser

same potesujici zpravy  ^_^ A nemuze byt treba jen v prdeli termostat?
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Werewolf66

nebo i blby vicko na chladici kdyz neudrzi tlak, taky by to stalo za zkouknuti :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Daneczek

Před rokem jsem měl taky takovej problem, topilo mi to jenom chvili, kdyz jsem vypnul motor tak to v nadobce bublalo pekne, mizela mi voda, prskala ven, a prehrivalo se mi to. zkusil jsem to od toho nejlevnejsiho, vicko chladice, pak jsem prezkousel v horky vode termostat a pak uz mi bylo jsny ze to bude hlava tak jak mi tady hodne lidi psalo  ^_^ tak jsem si udelal mensi generalku motoru aspon no  :laugh: oak uz to bylo vsechno v pohode a porad to je ok  -_-


Offline Drak

Kdyby byl špatný termostat, tak ti auto hned topí a v nejhorším jde i přes topení slušně srazit teplota motoru na maximální teplotu a maximální otáčky ventilátoru. Osahej hadice vedoucí do kabiny jestli jsou teplé po zahřátí motoru. Pak když se pomalu dostává k varu, tak v případě praskle hlavy nebo těsnění rukou nezmáčkneš hadici k chladiči jak je natlakovaná. Jestli je měká a při otevřeném víčku chladiče a současném mačkaní vidíš jak voda proudí sem a tam při nastartovaném a zahřátém motoru, tak to bude čerpadlem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Loser

Tak prinasim necekane rozuzleni celeho problemu. Predem vsem opravdu moc dekuji za rady. Hlavne teda za tu posledni od Draka. Zapomente na rozvody i na hlavu. Problem byl zcela prosty. Motor se prehrival, protoze z chladice vychcala temer vsechna voda. A jak? Po posledni (doslova) navsteve servisu, kde mi "opravili" klimatizaci tak, ze fungovala stejne jako pred opravou, spatne nasadili hadice vedouci vodu z motoru do kabiny. Takze tudy vychcala veskera voda. Po prenasazeni hadic a doliti kapaliny do chladice, se motor opet chladil jak za mlada. No a reseni puvodniho problemu (nefouka teply vzduch)? Klapka sice prepinala, ale ne dostatecne (zde selhal muj amatersky odhad, ze se otvira dostatecne). Takze jako docasne reseni stacilo vytahnout tahlo, ktere naklani tu klapku a uz zase z vesela fici teply vzduch (nyni tedy jen ten teply). Takze ted zbyva jen poresit bud ten motorek nebo prozkoumat to tahlo, jestli se to tam nejak nezasekava.

Jeste jednou vsem dekuji
I'm a loser baby, so why don't you kill me...


Offline Pepe

 :mellow: Huráááá, štěstí že to není pumpa .  A proto kontrolujte obsah chladičů . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001