panove poradte mi, jestli netusite co by sem mohl mit se svym galantem (vyroba 1997, obsah 1998, vykon 100 kW, EA2, motor 4G63)
Problem se projevuje nasledovne:
- behem jizdy nepravidelne nekdy zacne svitit kontrolka motoru, nekdy sviti chvilku nekdy dyl, ale vetsinou po nejakem case zhasne. Nekdy se rozsviti i nekolikrat. Nez se rozsviti, tak vetsinou cejtim jakoby takovy trochu skubnuti (neni to vzdy) nebo co to je, a par vterin na to zacne ta kontrolka svitit. Pak se jede dal, jako by nic a kontrolka zhasne.
Dneska se mi dokonce stalo ze mi to znicehonic chciplo a tak tak jsem zatocil do odstavneho pruhu. Nasledne jsem nastartoval a jel dal. Pokud se rozsviti a ja zastavim a vypnu motor, bez problemu potom nastartuju. Nepodarilo se mi urcit jestli je tenhle problem zavisly na stylu a rezimu jizdy.
Stava se to jak pri rychle jizde (dalnice) , tak ve meste, take kdyz jedu sporadane a nehonim to, neturuju ani jinak netrapim.
Uz jsme mel kdysi neco podobneho, jenze tenkrat to neslo ani nastartovat a celkove se to chovalo trochu jinak. Byla to chyba horni uvrate, vymenilo se cidlo a vse ok. cca 2 roky zpatky. pri te prilezitosti se dal pryc take katalyzator, uz zadny nemam...;-(
Taky musim priznat, ze prejizdim rozvodak, cca o 10 000. bohuzel jsem si spatne zapamatoval kdy ma byt dalsi vymena. Takze jakmile dam dohromady prachy na vymenu ( cca 5 tisic) jdu na vymenu, pocitam nekdy pristi tyden.
Je mi jasne, ze by idealni byla diagnostika, ale ptam se jen proto, jestli treba nemate nejakej typ na co se zamerit, pokud by to ani po vymene rozvodaku neprestalo, pripadne aby se to udelalo najednou.
Do servisu kam jezdim se prirucni diagnostika s autem vubec nesparovala a nejsem si jist, jestli ta jejich velka se pripoji.
dik za pripadnou radu .