Hlavně si drž originál klíče , tam je pes zakopán .
Juju, origo klíč mam, mam oba, ale ten co mam teď je takovej nějakej ozdobnej a je zasazenej do jakoby dřevěnýho obalu, ale je z plastu-imitace dřeva, ale s logem Mitsubishi, druhej co mam je v origo krabičce a ten je klasickej černej, tak je hned pak vyměnim. Dneska mi elektroguru řekl, co se vlastně stalo-kabel dodělávanýho imobilizéru prej byl moc pevně přidělanej elektrikářksou páskou a za ty léta se o tu ostrou hranu prosekala izolace. Ukazoval mi spečenej svazek kabelů s úplně rozteklou izolací, ale komplet svazek má už obnovenej. Někam mu ale pořád jde proud, tak hledá a řešil taky, že ještě neviděl spečenou izolaci na mínsovým kabelu-nerozumim tomu, takže neposoudim, co ho tak zarazilo... Další věc je, že prostě nechápe, proč nevylítla jediná pojistka a mam bejt rád, že na kabelech od baterky byl ještě jeden kabel s pojistkou a že to nešlo do spínačky... Potřeboval bych pro něj zjistit, kde je relé vstřikování a relé zapalování, jelikož mi prostě nenabíhá vstřikování a zapalování, poradíte někdo??? Jinak řídící jednotka je prej vpořádku, tak mi spadl kámen ze srdce, tak snad už to po prodlouženým víkendu bude hotový. Nemam prej se bát, bude to fungovat, jen to nechce prej uspěchat. Tak až zase budu něco vědět, tak písnu... Kde najít ty relé vstřikování a zapalování??? Děkuju moc za rady, Franta