GalantWeb

Nestartuje

Pepe · 223 · 64212

Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
To je v tom případě ( guru ) na prdlačku... ](-:
TTak to otestuj sám... ne, to musíš zvládnout ..!
Dobso...


Offline Jindřišák

Jestli jde při startování na čerpadlo 12V, ale čerpadlo nedodáva palivo, tak je po něm no. Podle mě je uplně jedno jaky koupíš, jestli použity nebo novy a jaka značka. Se zárukou 36 měs. bych se nebal ani starlinu. S nějakou pravděpodobností se to možná bude vyrabět ve stejny továrně jako ten bosch. Hlavně při výměně povolit hadici nejdřív na trubce pod podlahou. Já nevěděl, že tam ta otočná matice je, tak jsem zbytečně řezal hadici...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline FrantaPMJ

To je v tom případě ( guru ) na prdlačku... ](-:
TTak to otestuj sám... ne, to musíš zvládnout ..!

Sám to nezvládnu, auto je na dílně a dílna už zamčená, takže opravdu až zejtra ráno...  -_- Já si udělam hodně věcí z mechanickejch věcí, ale elektrika pro mě končí zapojením baterky, výměnou žárovek a pojistek  -_- Do toho se prostě nerad montuju, udělal bych víc škody, než užitku...


Offline FrantaPMJ

Takže opět změna - dneska dorazil elektroguru a s mechanikem dílny, kterej včera čerpadlo nerozchodil, to čerpadlo v pohodě rozchodil a maká-hurá, nicméně řekl, že je v háji ten imobilizér, kterej ani napřímo prostě nenechá motor naskočit, i když dovolí startéru točit. A taky řekl, že je ten imobilizér hodně poctivě udělanej-pravděpodobně origo-a bere si auto k sobě do dílny s tím, že ho bude muset odpojit, vyřadit, nebo jak bych to nazval. Na jednu stranu mam radost, jelikož mi odpadne povinnost nosit na klíčích s dálkovým centrálem půlmetrovej řetízek s tou "fleškou"-čipem, na druhou stranu je ale fakt, že jsem byl klidnější, že to ten imobilizér má. No, nic, mam ještě zamykání řadičky Medvěd-blok  -_-


Offline Trewor

Tak ať to nějak vykoumá.
Já imo nemam ale uklidňuje mě, že je Galant vcelku neznámý auto který se tak moc nekradou, stará hejtra kterou už se nevyplatí krást a můj je zepředu i zezadu obouchanej a až na výjimky zaprasenej.
Tak doufám, že když už by někdo chtěl ukrást auto tak kolem bude vždicky dost octávek a radši vemou je.
Pardon za OT
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Drak

Tak ať to nějak vykoumá.
Já imo nemam ale uklidňuje mě, že je Galant vcelku neznámý auto který se tak moc nekradou, stará hejtra kterou už se nevyplatí krást a můj je zepředu i zezadu obouchanej a až na výjimky zaprasenej.
Tak doufám, že když už by někdo chtěl ukrást auto tak kolem bude vždicky dost octávek a radši vemou je.
Pardon za OT
imo máš a ani o tom nevíš :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Takže opět změna - dneska dorazil elektroguru a s mechanikem dílny, kterej včera čerpadlo nerozchodil, to čerpadlo v pohodě rozchodil a maká-hurá, nicméně řekl, že je v háji ten imobilizér, kterej ani napřímo prostě nenechá motor naskočit, i když dovolí startéru točit. A taky řekl, že je ten imobilizér hodně poctivě udělanej-pravděpodobně origo-a bere si auto k sobě do dílny s tím, že ho bude muset odpojit, vyřadit, nebo jak bych to nazval. Na jednu stranu mam radost, jelikož mi odpadne povinnost nosit na klíčích s dálkovým centrálem půlmetrovej řetízek s tou "fleškou"-čipem, na druhou stranu je ale fakt, že jsem byl klidnější, že to ten imobilizér má. No, nic, mam ještě zamykání řadičky Medvěd-blok  -_-
.... joooo,  jsem prosťe dobrá... :-D
Konečně jsem se aspoň jednou trefila...
« Poslední změna: 23.10.2013 - 16:16:47 od Dobsonie »
Dobso...


Offline Trewor

imo máš a ani o tom nevíš :)
Tak teď mam smíšený pocity. Jsem rád, že tam mam nějaký zabezpečení ale je to další elektronický kurvítko s kterym může bejt kupa starostí
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline FrantaPMJ

Takže finální zpráva, prošlehl se nějakej kabel (nevim kde a proč) a shořel imobilizér a nějaký relátko, takže má elektroguru sundanou celou palubku a je to někde prej ve sloupku nebo co, takže na tom teď dělá a doufam, že to do zejtra večer bude mít hotový a že už bude klid a budu moct konečně jezdit...  ](-:


Offline Pepe

Tak teď mam smíšený pocity. Jsem rád, že tam mam nějaký zabezpečení ale je to další elektronický kurvítko s kterym může bejt kupa starostí
Hlavně si drž originál klíče , tam je pes zakopán .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Hlavně si drž originál klíče , tam je pes zakopán .

Juju, origo klíč mam, mam oba, ale ten co mam  teď je takovej nějakej ozdobnej a je zasazenej do jakoby dřevěnýho obalu, ale je z plastu-imitace dřeva, ale s logem Mitsubishi, druhej co mam je v origo krabičce a ten je klasickej černej, tak je hned pak vyměnim. Dneska mi elektroguru řekl, co se vlastně stalo-kabel dodělávanýho imobilizéru prej byl moc pevně přidělanej elektrikářksou páskou a za ty léta se o tu ostrou hranu prosekala izolace. Ukazoval mi spečenej svazek kabelů s úplně rozteklou izolací, ale komplet svazek má už obnovenej. Někam mu ale pořád jde proud, tak hledá a řešil taky, že ještě neviděl spečenou izolaci na mínsovým kabelu-nerozumim tomu, takže neposoudim, co ho tak zarazilo... Další věc je, že prostě nechápe, proč nevylítla jediná pojistka a mam bejt rád, že na kabelech od baterky byl ještě jeden kabel s pojistkou a že to nešlo do spínačky... Potřeboval bych pro něj zjistit, kde je relé vstřikování a relé zapalování, jelikož mi prostě nenabíhá vstřikování a zapalování, poradíte někdo??? Jinak řídící jednotka je prej vpořádku, tak mi spadl kámen ze srdce, tak snad už to po prodlouženým víkendu bude hotový. Nemam prej se bát, bude to fungovat, jen to nechce prej uspěchat. Tak až zase budu něco vědět, tak písnu... Kde najít ty relé vstřikování a zapalování??? Děkuju moc za rady, Franta


Offline Drak

obě relé jsou v plechovém obalu zhruba v místech pod kastlíkem u spolujezdce. je to zhruba 4x8 cm velký s jedním konektorem
« Poslední změna: 25.10.2013 - 12:07:47 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline FrantaPMJ

obě relé jsou v plechovém obalu zhruba v místech pod kastlíkem u spolujezdce. je to zhruba 4x8 cm velký s jedním konektorem

Jojo, děkuju strašně moc za rychlost, i ten elektrikář řikal, že ta pravá strana byla nejhorší, tam to právě bylo vypálený a spečená ta izolace na kabelech... Tak snad to nějak dá dokupy a hne se to... ](-:


Offline LivArt

Mám taky problém:
Auto točí pěkně, ale nechce nastartovat. Vyblikal jsem akorát chybu 11, což by měla být lambda. Nicméně i bez ní by to mělo startovat.
Tohle mi to auto udělalo už po druhý, poprvé při dojíždění na křižovatku (na LPG) a pak včera (týden už ale jezdím jen na benzin).
Netušíte někdo, co bych měl dál hledat?


Offline Pepe

Okruh lambdy je komplex sání , směs a výfuk . Váha o.k. , klapka ??? o.k. , vstřiky ??? , svíce - rozdělovač - má to pořádnou jiskru ?  , spaluje nebo dávkuje špatně , vše ti ukáže vysvícení Lambdy .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Dobil jsem baterku a už nevyhazuje žádnou chybu, nicméně nastartovat nejde.


Offline ada4

Zkus, jestli ti to hází jiskru a jestli po chvilce točení cítíš benzín z výfuku. Pokud cítíš, asi něco s elektrikou zapalování. Pokud ne, buď splašenej imobilizér (jestli ho tvoje auto má), nebo bych hádal elektriku související se vstřikováním...
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline LivArt

Pánové, tak můj problém se posunul do další fáze:
Jednotka nedává pokyn rozdělovači k zapálení.
Jelikož plyn do téhle komunikační cesty nesahá, napadá někoho, co dál by to mohlo být?
Napadla mě vadná jednotka, resp. tranzistor, který spíná proud do cívky.
« Poslední změna: 05.12.2013 - 22:04:20 od LivArt »


Offline Pepe

Proměř cívku rozdělovače a snímač polohy vačky - ten je v rozdělovači .Nebo jinak - má jednotka signál o poloze pístu - vačky ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline LivArt

Snímač proměřen - OK, cívka změřena - kope. Na hallův senzor reaguje klapka OK.
Kde najdu ECU motoru?