kámoš google přeložil:
Kluci , děkuji .
Pokračovat na nahlásit .
Rozhodl jsem se podívat na chyby v počítači . Chcete-li povolit a řídit autotest , vyrobený speciální LED a propojky pro připojení k diagnostické zásuvce . V mém autě není žádné světlo Check Engine žárovky a ne OBDII .
Připojte propojku a LED diagnostické zásuvky . Během autotestu kód blýskl 4 . V knize o 323. Mazda je takový kód není uvedeno vůbec . Internet stěží najít informace, které je chybový kód " knock senzor je vadný . "
Vzpomínám si, že jsem si naivně věřil, že pokud tělo DD objevil sloučeninu , to je blížící se smrt senzoru . Částečně možná , to je případ v budoucnosti . Ale i bez všechny sloučeniny , DD může pracovat dlouho a úspěšné . Ale já byl zajištěn a DD změnil nativní sloučeniny s téměř unikly na toyotovsky uzavřené . Předem mi tyto dvě DD byly testovány na osciloskopu . Oba pracovali , ale soudě podle oscilogramů v toyotovskogo má sinusový modulační obálku nízkofrekvenční signál . Amplituda signálů generovaných snímači jsou identické . A to je důležité .
A tak se ukázalo, že funkční toyotovsky senzor ECU nerozpozná jména a píše odmítnutí . Začal jsem chápat , co se děje . Připojte osciloskop k DD , nastartoval motor . Osciloskop viz audiogram procesy uvnitř motoru . Můžete určit vzhled výbuchu , který válec ventil klapot . Senzor pracuje . ECU nevnímá to . S ostrými zvukových plyn detonace procesů .
Začal rozumět s počítačem , jak DD detektiva . Ukázalo se, že toyotovsky DD nemá žádný odpor . Mitsubisivsky ( mazdovsky ) DD má . 560kOm . Tiny malý odpor pájet paralelní termokembrike piezoměniče . Když sloučenina odvozená od DD odporu může humus nebo vypnout , a pak docela efektivní DD ( bez sloučeniny) již vidět počítač . Toto je" smrt " DD . :-) ) )
Protože jsem náhodou zlomil definitivně bydlení nativní DD , a žádné peníze na nové ( téměř 4 metry rublů ) , se rozhodla přizpůsobit toyotovsky již nainstalován . Chcete-li být upřímný , jsem stále nemohl dostat jednoduše odšroubujte z BC - úzce na klíče 24 , a hlava drátu v cestě . Tong také po ruce nebylo .
Takže , stíněný drát konektor končí s jedním kontaktem . Konektor opletené stínění skončí před a těsně zaplavlena smršťovací trubice . Tak jsem snížit trubku a upevněte konec stínění v bičíku a jeho louže . Oříznutí izolace na centrálním jádrem v přední části konektoru . Bare vedení země příliš louže . Odpor pájené mezi 560kOm opletené stínění a středního vodiče .
V zamykání pinový konektor lalok tlačí jehlu a vytahování za kabel , vytáhněte ji spolu s okvětní lístek z konektoru . Na drát s odporem put smršťovací trubičky a teplo je lehčí , ale sedne . Termokembrik větší průměr stopky tah na DD a také žíhaná lehčí . Toto potrubí je potřebné pro další spolehlivé pájené spoje držte dráty v dříku DD . Dal jsem plug bydlení na okvětní lístek . Připojte napájení k počítači . DD viděl a začal být vnímán . Ale když těžký plyn stále zůstává velmi krátký výbuch , a pak se ne vždy . To je normální motor .
Chyba 4 resetuje odebrání záporný pól baterie a pak drží brzdový pedál po dobu 30 sekund . Brzdová světla žárovky tak načíst a vybití filtračních kondenzátorů rychlejší počítač . Zapomíná, všechny kódy Autotune a chyb . Již se objeví chyba . Experimenty zjistil, že chyba bude stanovena počítač kdykoliv odpojení DD , s výjimkou polohy klíče zapalování.