GalantWeb

Nestartuje

Pepe · 223 · 64253

Offline Jindřišák

Já nevím, pokud na to pudu selským rozumem, tak pokud se vymění káble a chvíli to jde, a pak je to zase stejný, tak jsou asi v háji zase ty káble ne? Tzn. že je něco zničilo? Máš ještě původní káble, než jsi tam dal ty JPN?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Asi takhle, jak ste odhalili poprvé vadný káble (nevím jestli ste je přehazovali), tak bych to udělal znovu a pokud by z toho vyšlo, že jsou zase v háji, tak než bych tam dal jiný, tak bych zkusil dát původní denso svíčky.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Asi takhle, jak ste odhalili poprvé vadný káble (nevím jestli ste je přehazovali), tak bych to udělal znovu a pokud by z toho vyšlo, že jsou zase v háji, tak než bych tam dal jiný, tak bych zkusil dát původní denso svíčky.
Káble jsem přehazoval , neměřil jsem jejich odpor , ale přes 2 káble to házelo jiskru poloviční. Proto  nákup jiných - NGK . JPN mají průměr 5-6mm se slabým vodičem , NGK jsou v průměru 8 mm a  alespoň já  s nimi problém nemám . Ale to co mám já , ten problém neřeší . Je tam i jiný rozdělovač , proto mě to sejří , tlaky to má stejné --9,7 .
Takhle : primár VN cívky je napájen od ECU , která dostává impulzy ze snímače polohy vačky,jenž je v rozdělovači , stejně jako VN cívka . Tato jako trafo znásobí dodané napětí a pošle pomocí palce a kabelu na svíci .  Jestliže jsem podezíral původní rozdělovač na závadu snímače nebo VN cívky , nejde mi do hlavy proč se tohle opakuje s jiným rozdělovačem . Problém je v tom , že auto je v policejních garážích a nedostanem se k němu kdyxkoli . Jiné by bylo mít ho u sebe v garáži, může přijet kdokoli z Vás a pomoct . Takhle musím počkat až Franta přijede v pátek do služby . ](-: ](-: ](-: Má někdo nápad ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Já nevím, pokud na to pudu selským rozumem, tak pokud se vymění káble a chvíli to jde, a pak je to zase stejný, tak jsou asi v háji zase ty káble ne? Tzn. že je něco zničilo? Máš ještě původní káble, než jsi tam dal ty JPN?

Původní kabely už nemam, po výměně za ty JPN si je nechali na tý dílně, zůstal mi v autě pod sedačkou jen jeden...


Offline FrantaPMJ

Káble jsem přehazoval , neměřil jsem jejich odpor , ale přes 2 káble to házelo jiskru poloviční. Proto  nákup jiných - NGK . JPN mají průměr 5-6mm se slabým vodičem , NGK jsou v průměru 8 mm a  alespoň já  s nimi problém nemám . Ale to co mám já , ten problém neřeší . Je tam i jiný rozdělovač , proto mě to sejří , tlaky to má stejné --9,7 .
Takhle : primár VN cívky je napájen od ECU , která dostává impulzy ze snímače polohy vačky,jenž je v rozdělovači , stejně jako VN cívka . Tato jako trafo znásobí dodané napětí a pošle pomocí palce a kabelu na svíci .  Jestliže jsem podezíral původní rozdělovač na závadu snímače nebo VN cívky , nejde mi do hlavy proč se tohle opakuje s jiným rozdělovačem . Problém je v tom , že auto je v policejních garážích a nedostanem se k němu kdyxkoli . Jiné by bylo mít ho u sebe v garáži, může přijet kdokoli z Vás a pomoct . Takhle musím počkat až Franta přijede v pátek do služby . ](-: ](-: ](-: Má někdo nápad ?

Pepo, mně už tohle taky napadlo odvézt tu mou mrchu někam do garáže od nás z areálu, kde by nepřekážela a kde by se k tomu mohlo kdykoliv... Chtěl bych to někomu dát, kdo by to prostě rozjezdil, pak zavolal, že je to hotový, vzal si třeba desítku a měl bych klid...  ](-:


Offline Pepe

Mně nejde o peníze , jde mi o to , toho Galanta rozjet .  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Já neviem mne to príde stále niečo s tou iskrou.  ](-: ](-: ](-: usudzujem to len podla toho že mne ked sa galant renovoval tak stál dobrého pol roka bez baterky a pohnutia. Filter paliva bol starý jak svina . No po založeni baterky štartol na pol otáčky.  :angel: no takto sa mi choval presne ked bol rozdelovač ko. Ani ten repas nemusí byť v poriadku. sviečky sú mokré takže ten benal tam musí prichadzat. Aj keby tie strekovače štali tak to musí odpalit (neni to priami vstrek) . JA osobne by som urobil "prehodiť rozdelovač z auta ktoré tam pride po vlastných!
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline FrantaPMJ

Mně nejde o peníze , jde mi o to , toho Galanta rozjet .  :mellow:

Neřekl jsem, že Ti jde o peníze, ale já čumim po inzerátech na jiný auta a našel jsem slušnou Felicii za 35.000 Kč, a málem jsem omdlel... Jsem ochotnej do Galanta dát ještě desítku, a pořád budu mít za celkem 30.000 kč auto nesrovnatelný s Feldou, čímž jí nijak nechci hanět, ale představa cesty do Uherskýho Hradiště s Feldou 1.3 MPI místo Galanta je pro mě nepředstavitelná... Takže počítam s výdajema za díly a práci. Je prostě pro mě kravina prodávat nepojízdnýho, ale hezkýho Galanta s novejma rozvodama, rozdělovačem, kabelama, svíčkama, olejema a filtrama a novou baterkou za třeba 5000, pokud bych to za 5000 vůbec prodal... Chtěl bych si ho nechat, tak do něj ještě něco dam, ale fakt by to chtělo ho dát někam do dílny, ať se k tomu může. Nějakej nápad, Pepo???


Offline Pepe

To je vše proč tohle řeším a nekašlu na to . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Já neviem mne to príde stále niečo s tou iskrou.  ](-: ](-: ](-: usudzujem to len podla toho že mne ked sa galant renovoval tak stál dobrého pol roka bez baterky a pohnutia. Filter paliva bol starý jak svina . No po založeni baterky štartol na pol otáčky.  :angel: no takto sa mi choval presne ked bol rozdelovač ko. Ani ten repas nemusí byť v poriadku. sviečky sú mokré takže ten benal tam musí prichadzat. Aj keby tie strekovače štali tak to musí odpalit (neni to priami vstrek) . JA osobne by som urobil "prehodiť rozdelovač z auta ktoré tam pride po vlastných!

Galanty neznam a nerozumim jim, ale myslíš, že by ten "novej" rozdělovač-kdyby teda byl špatnej- nedával jiskru stejně jako ten starej právě na 1 a 2 svíčku??? Ach jo, to si ještě užiju...


Offline Pepe

Swiftte, problém v Prahe je ten , že ťažko zoženiem Galanta z dvojlitrom pod kapotou v ročníku 92-96 . ](-:  Preto sa jazdí do Českého Brodu do Nagana .  Nemož mať dva rozdělovače tú istú závadu  ](-: ](-: ](-: šak ma trafí šlak . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jestli fakt chceš pěknou levnou feldu 2000 se 110t. km,tak zavolej tady mýmu známýmu, propil papíry a psychotesty nedá...,pije dál.tel.732467178 pan Martin.Cena +-20t.


Offline FrantaPMJ

Jestli fakt chceš pěknou levnou feldu 2000 se 110t. km,tak zavolej tady mýmu známýmu, propil papíry a psychotesty nedá...,pije dál.tel.732467178 pan Martin.Cena +-20t.

Děkuju za nabídku, chlape, ale já tak nějak pořád doufam, že Pepe s Drakem mýho Galanta rozhejbou. Kdybych neměl auto žádný, tak neváham, dvacka za slušnou Feldu je ok, ale našel jsem nějaký i za třeba 45.000 Kč a to už mi přijde trošku dost... Každopádně kontakt na kolegu s Feldou si schovam, kdyby se operace nepodařila a pacient zemřel  :mellow:


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Srat na feldu ! toho galanta treba spraviť. Nemože to byť až taký problém. Ja viem Pepe je to tažko zohnať , ani netvrdím že to bude práve tým . Ja len vravím že mne to robilo to iste . Moj starý som odpálil JA SAM. (wap ](-:) Dal som druhý čo mi poslali . REPAS !!! založím a nič 3 valce! tak fajn kupim sviečky aj kable (vieš ako to je cenovo na 2,5v6) založím a? NIČ . Kupil som rozdelovač z Ciech pouzivaný založím a ? Jazdí do dnes. Tiež som tomu nechápal nuž stalo sa. Naozaj som uvažoval len rozumom mechanika . Palivo dochádza(sviečky mokré) takže ich koli niečomu neodpáli , podpalene ventili??? nie lebo tlaky su ok! Rozvod? nie tlaky su ok a boli menené. Ukostrenie ? pravdepodobne ok (ináč by štartoval ako zdochlina). Jedina vec čo ma napadla . Ci niesu náhodou zaseknuté ,zalepene , alebo pod. vstreky . Ze to potom slzí a stále to zachlastava . Tým pádom to neodpáli zmes. Chcelo by to vybrať lištu zaštartovať a sledovať či nejaký nebude presakovať aj po vypnuti... prípadne skusit vykrútit sviečky pretočiť na prázdno, hned založiť suché sviečky a štart.
« Poslední změna: 07.01.2014 - 19:45:50 od swiftt »
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline FrantaPMJ

Srat na feldu ! toho galanta treba spraviť. Nemože to byť až taký problém. Ja viem Pepe je to tažko zohnať , ani netvrdím že to bude práve tým . Ja len vravím že mne to robilo to iste . Moj starý som odpálil JA SAM. (wap ](-:) Dal som druhý čo mi poslali . REPAS !!! založím a nič 3 valce! tak fajn kupim sviečky aj kable (vieš ako to je cenovo na 2,5v6) založím a? NIČ . Kupil som rozdelovač z Ciech pouzivaný založím a ? Jazdí do dnes. Tiež som tomu nechápal nuž stalo sa. Naozaj som uvažoval len rozumom mechanika . Palivo dochádza(sviečky mokré) takže ich koli niečomu neodpáli , podpalene ventili??? nie lebo tlaky su ok! Rozvod? nie tlaky su ok a boli menené? Ukostrenie ? pravdepodobne ok (ináč by štartoval ako zdochlina). Jedina vec čo ma napadla . Ci niesu náhodou zaseknuté ,zalepene , alebo pod. vstreky . Ze to potom slzí a stále to zachlastava . Tým pádom to neodpáli zmes. Chcelo by to vybrať lištu zaštartovať a sledovať či nejaký nebude presakovať aj po vypnuti... prípadne skusit vykrútit sviečky pretočiť na prázdno, hned založiť suché sviečky a štart.

Asi blbost, ale možná bych i zkontroloval jestli ti bombarďáci v servisu udělali rozvody přesně tak, jak mají bejt... Už fakt nevim, třeba to bude nějaká blbost, kdo ví...  ](-:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Felda má propadlou stk a asi tam bude i nezaplacená eko daň pro nastávajícího majitele.


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Može byť že to skočilo o zub tam by aj tlaky sedeli. Stať sa to može, trebalo by to overit nech je to na beton ok. Podla mna tam nebude nejaký velky problém. Musí byť ok vzduch , časovanie , palivo , iskra , kompresia. V tvojom prípade kompresia ok. Vzduch tiež. Ostáva to časovanie ,palivo , iskra. Dajme tomu že aj tá iskra by bola ok.... ostáva palivo ktoré do dvoch valcov ide a dva su zachlastané (prečo) ???
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Pepe

 Asi to odveziem k sebe a zkontrolujem všetko . Uvidíme. :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline FrantaPMJ

Može byť že to skočilo o zub tam by aj tlaky sedeli. Stať sa to može, trebalo by to overit nech je to na beton ok. Podla mna tam nebude nejaký velky problém. Musí byť ok vzduch , časovanie , palivo , iskra , kompresia. V tvojom prípade kompresia ok. Vzduch tiež. Ostáva to časovanie ,palivo , iskra. Dajme tomu že aj tá iskra by bola ok.... ostáva palivo ktoré do dvoch valcov ide a dva su zachlastané (prečo) ???

Asi už vim, ty první dva jsou víc uchlastaný, protože mají větší žízeň  :mellow: To jsem fakt zvědavej, co to nakonec bude... Budu mít asi nejdražšího kulatýho Galanta v Evropě  :laugh:


Offline Pepe

Zatím jsi do toho moc nevrazil a i náhradní díly zlevnili . :-D Občas se bavíme o náhradních ramenech na přední nápravu . Sada se dá sehnat do 6 000,- kč ale některé ramena si prodejci nechaj zaplatit zlatem . MOOG rameno -banán , občas vidíš za 5 000,- a já platil za výměnu použitého rozdělovače ve firmě DALCAR celkem 10 000,- kč a pak jsem zjistil že odpálili řídící jednotku LPG -7 000,-kč.  Dobrý , ne ? ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001