Což o to, šel ale motor z eva je za těžký keše. Co tam máš teď? 6A13? To ti 163 koní nestačí?...OK přiznávám, mě taky ne
Ale tak za těch 14 let už jich pár uteklo.
Pokud bys chtěl galanta hodně rozhejbat tak nejschůdnější je 6A13TT. Má 280 koní, jelikož je spodek schodnej s 6A13 tak neřešíš spasování s převodovkou, převařování držáků atd. Na ebay ve státech jsem ho našel i s převodovkou(manuál 4x4) a jednotkou za 24k
Doprava a clo by něco stálo ale převodovku bys mohl prodat (4x4 přestavba se stejně nedá legalizovat) a proti motoru s věcma okolo z eva je to za zlomek ceny.
Ale počítej s tím, že převodovka, gumy ani př. náprava ten výkon nebudou zvládat.
Sám jsem uvažoval jak galanta rozhejbat. Od MIVEC hlavy z 6A12 z FTO, přes právě swap za 6A13TT ale kašlu na to a když už tak už a přes UK půjdu do Legnuma VR-4. Ono to neni jen motor. Nakonec dáš třeba 80k a budeš mít "jen" silnou předokolku. A v ČR je k mání legnum VR-4 za 80 na UK dokladech i s autem na díly pro přestavbu.
Ale nechci tě od toho odrazovat a pokud tam ten motor budeš dávat tak ti držim palce a budu sledovat postup
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4