GalantWeb

4G63 Info

Offline patrikgalantny

Zdarec
Mozno hlupa otazka mozno si poviete mlady nerozvazny.......chcem vediet ci do mojho zraloka(97...100) by siel dat motor z eva ....4g63...ci by to tam pasovalo alebo ci by ste mi odporucili nieco lepsie inu variantu.....casu mam dost mam na to priestor a peniaze boli aj budu .... za kazdu odpoved dakujem -_-


Offline Trewor

Což o to, šel ale motor z eva je za těžký keše. Co tam máš teď? 6A13? To ti 163 koní nestačí?...OK přiznávám, mě taky ne  :angel: Ale tak za těch 14 let už jich pár uteklo.
Pokud bys chtěl galanta hodně rozhejbat tak nejschůdnější je 6A13TT. Má 280 koní, jelikož je spodek schodnej s 6A13 tak neřešíš spasování s převodovkou, převařování držáků atd. Na ebay ve státech jsem ho našel i s převodovkou(manuál 4x4) a jednotkou za 24k
Doprava a clo by něco stálo ale převodovku bys mohl prodat (4x4 přestavba se stejně nedá legalizovat) a proti motoru s věcma okolo z eva je to za zlomek ceny.
Ale počítej s tím, že převodovka, gumy ani př. náprava ten výkon nebudou zvládat.

Sám jsem uvažoval jak galanta rozhejbat. Od MIVEC hlavy z 6A12 z FTO, přes právě swap za 6A13TT ale kašlu na to a když už tak už a přes UK půjdu do Legnuma VR-4. Ono to neni jen motor. Nakonec dáš třeba 80k a budeš mít "jen" silnou předokolku. A v ČR je k mání legnum VR-4 za 80 na UK dokladech i s autem na díly pro přestavbu.

Ale nechci tě od toho odrazovat a pokud tam ten motor budeš dávat tak ti držim palce a budu sledovat postup
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

Motor tam jde, ale musíš i převodovku, spojku a pak vyřešit problém s poloosama. Případně mít více převodovek na výměnu až ti odejdou
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline patrikgalantny

No.....tak....ten motor z eva ma velmi zaujal uz len kvoli tomu ze rovnake oznacenie motora je to tiez dvojliter.....nebylo by to do oci mozno az tak....no na druhej strane mate pravdu vr4 motor by tam bolo nasukat najjednoduchsie...na allegre maju legnuma za 1500 eur....tak uvazujem.....ci to zobrat alebo pockat este.... chcem na tom jazdit na slovensku nechcem kupit draheho legnuma z anglicka (sice v dobrom stave) ale bez papierov a vsetkeho ....nechcem to mat len ako vikendove auticko....i ked spotreba tomu zodpoveda :D


Offline patrikgalantny

a taktiez som rozmyslal este nad jednou vecou to mi povedzte vy ci je to uz uplna sprostost.....do mojho 2jlitra sohc dat kovane piesty ojnice ostru vacku a turbo..... ale to by stalo asi majland


Offline Aldik

dle mého je to zbytecne moc prace s relativne nejistym vysledkem za moc penez... :)
Vzdycky se asi vyplati koupit si silnejsi auto a dat si ho radši do TOP stavu, než přestavovat a upravovat a hnát se za pár dalšíma koňma.. dle mého názoru :)


Offline patrikgalantny

Aldik : Tvoj nazor respektujem a mas pravdu samozrejme ide akurat o to ze ja svojho galanta neopustim....aj ked pes psa bude....  :lipsread: ..... je to moja srdcovka.....vlozil som nemale usilie don a peniazky taktiez......teraz ho mam 2 mesiac rozobrate v garazi a pracuje sa na nom vyvaram brusim atd...a ked to cele skoncim tak....proste to auto vyzera ako stihacka a musi ist ako stihacka...136 koni to je smiesne... ](-:


Offline Drak

to už je jednoduší nacpat tam motor z eva i z jednotkou a vyřešit převodovku než cpát na původní motor turbo a ostatní díly.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline patrikgalantny

to bol len sialeny napad  :D..... ja to vidim tak ze pojdem do polska po toho legnuma.... vr4 bol moj sen a vzdy bude motor z eva bol napad podnieteny internetom ..... preto ma to zaujimalo....


Offline patrikgalantny

nebude to legalne jazdenie ale nebudem tuctovy....a splnim si svoj sen :)


Offline Aldik

Jj, každý to má jinak, přeju ať se podaří, motor z VR-4 bude super, ale doporučuju vyměnit s tím aspoň brzdy, ptž ty co jsou klasicky na 2.0i nejsou nic moc na takovej výkon... tuším že na 2.4GDI jsou větší a já je mám i na tom SportEditionu.. ale stejně by to 280koní asi neubrzdilo .)


Offline patrikgalantny

No vravim ked tak jedine cele auto by som zobral....aj s brzdami zo vsetkym co k tomu patri...viem ze to nie je sranda ze sa mozem na tom zabit.....aj ked ta predstava nie je az tak zla  :angel: