GalantWeb

zapalovani

Offline Fabregas

nevite nekdo k cemu je ten kondenzator na zapalovaci liste  a jeste jak patri zapalovaci kabely menil jsem svicky denso iridium a nechce to chytnout a bohuzel jsi uz nepamatuji jak ty kable patri... Dik za info


Offline Pepe

Pořadí u šestiválce je 1-2-3-4-5-6-   počítáš od rozvodů a střídáš první je řada u chladiče - druhý je přepážky  a tak postupuješ až k č. 6 .
« Poslední změna: 31.10.2013 - 20:37:32 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Fabregas


Offline grafik

kdo doplní čísla ?


Offline Pepe

Asi tak :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

aha tak proč má 3 válec na 6ce na cívce :D


Offline grafik

opravdu je to tak, tak jsme to měly hned poprvé a nic   :(


Offline Jindřišák

Když ponechám to očíslování válců, co tu je, tak místo pořadí na rozdělovači 1 2 3 4 5 6 je to 1 4 2 5 3 6. A příště zapamatovat, popsat, nebo vyfotit!
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline grafik

tahle fotka je z netu tak nechápu proč to má ůplně jinak  ](-:


Offline grafik

není to náhodou zapalování na 6a12 ? já potřebuji na 6g72 dohc


Offline Jindřišák

Toš nevim..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline grafik

No zítra uvidím, tak zatím díky za všechny informace


Offline Pepe

Pořadí platí pro rozdělovač , jestli je jiné uložení cívek   ](-: ](-: ](-:   nevím proč . Zatím zjišťuji co a jak . Podobný problém jsem měl já z   6A13 motorem.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

není to náhodou zapalování na 6a12 ? já potřebuji na 6g72 dohc
Jestli máš pod kapotou motor s tímto kodem -6G72- vlastníš GT3000. :angel: :angel: ](-:
 
« Poslední změna: 31.10.2013 - 20:47:52 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

Stačí kouknout na profil fabregas to je to auto, jinak je to stejný motor jenom 2,5 místo 3 litra
« Poslední změna: 31.10.2013 - 21:02:49 od grafik »


Offline Pepe

Tolerance _data :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

No necháme to na zítra, nemůže být chyba nějaká jinačí než kabely ?


Offline Pepe

a to myslis na kulataka?
Promiň, kulaťák má motor obráceně .  ](-:
Kondenzátor - zbírá a vrací přebytky VN aby se nedostali na kostru .(zná někdo jinou charakteristiku ?) Nejsem elektrikář .
« Poslední změna: 31.10.2013 - 21:25:37 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Fabregas


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Kdysi se dával kondík, aby se neopalovaly kontakty/netvořila pecka/. :-D