Pořídil jsem si galantíka a jelikož je v pěkném stavu, tak ho plánuji mít delší dobu. Což je u mě víc jak 1,5 roku. Platit ale přes 3kč za kilometr se mi moc nechce, a tak u mě začal bolehlav ve stylu LPG ano, či ne.
Auto má 161.000 km. Je udržované, v pěkném stavu, interiér skoro jako nový. Klasicky na jaře asi vykvetou zadní podběhy. Dávat LPG,kterého zrovna nejsem příznivcem, do takto starého auta, asi není nejlepší nápad. Ale zase si říkám, když si v létě koupím nové 16'' nebo 17'' s pneu ,plus tažné a nějaké další pí....ky, tak to je investice co se skoro blíží LPG.
Jak zde čtu, tak myšáci na LPG fungují docela v pohodě. Nádrž chci určitě 60l a více, nehodlám každých 300 km tankovat.
Další otázka je, jak ho budu vytěžovat, protože mám zatím ještě druhé auto, ve kterém vozím cement a tak, a to do myšáka dávat nechci. Prostě je to složitý
Věc které se ale bojím, je ta, že kvůli tomu d........i Babišovi, tankujeme do našich myšáků nekvalitní benzín. Když budu jezdit na LPG, tak se mi v nádrži po měsíci oddělí biosložka od benzínu a může to zkur..t motor.
Auto bych chtěl mít, ale opravdu dlouho, a pokud nezasáhne nějaká vyšší moc, tak zřejmě zahyne na korozi. Počítám, že by mohlo mít před sebou ještě tak 60.000 km, což by znamenalo ušetřených cca 100.000 kč.
Už jste mi pomohli s jedním "problémem", tak třeba rozlouskneme i tohle. Předem díky.