Trochu to tu oživím.
Mam namontovaný systém Magic G4, 52l toroid místo rezervy, plnění u hrdla a hlavně větší reduktor, takže se na benzín nepřepne ani pod plným plynem až do omezovače
I když mam momentálně netěsnej výfuk před katíkem a oběma lambdama tak na chodu to není vůbec znát. Respektive je motor tišší a vstřiky Magic FX bez otevření kapoty ani nejsou slyšet.Spotřeba zatím při denním provozu přes Prahu, k hranicím a zpět vychází na 11l oproti 9,6 benzínu(na 215/45R17). Při současný ceně LPG 12,90 tedy 1,4kč na km proti 2,8kč na benzín.
Dojezd na LPG něco přes 400km pro mě znamená každej druhej den k pumpě, ale aspoň si při trochu delším čepování stihnu umejt skla.
Ještě budu potřebovat seřídit ukazatel nádrže, jelikož se při plný rozsvítí jen 3 diody místo 4.
Jediný co mi trochu vadí je že plnění vyšlo fakt blízko hrdlu a pro povolení víčka je snazší vymontovat víčko pro benzín. Ale čert to vem.
Teď ještě podložím plato v kufru a zkusím jestli tam půjde hever. Vám se k nádrži vešel? Pokud ne, kam jste ho dali?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4