Hodim sem přepis mailu s nabídkou, je to delší, tak snad neporušim nějaký pravidla fóra - třeba ta přestavba 4G63 na LPG někoho bude zajímat...
"Na základě Vaší poptávky Vám zasílám informace a cenovou nabídku na
přestavbu Vašeho vozu na LPG.
Naše společnost je hromadným dovozcem holandského zařízení. Přestavby na LPG
máme schválené Ministerstvem dopravy ČR jako hromadné a platí i pro typ
Vašeho vozu. Při přestavbě provedeme zápis o přestavbě do TP, vystavíme
přílohu k TP a provedeme zápis - registraci přestavby do systému MD ČR. Vy
si zajdete jen na příslušně správný dopravní úřad kde Vám provedou za
poplatek 50,- Kč zápis do OTP.
Nabízené zařízení: Holandské, Italské
Garantovaná záruka na přestavbu: 3 roky nebo 100 tis. km
Akční sleva: při objednání do 30. listopadu ušetříte 4.000,- Kč
Možnost financování na splátky (fa ESSOX - (10 splátek +1 splátka jako
navýšení)
Poznámka: vozy Mitsubishi jsou prodávány na některých trzích nové s
přestavbou na LPG, např. ve Francii, Německu apod. se systémem LPG od firmy
GFi, tedy shodným jaký Vám nyní nabízím k přestavbě. Při přestavbě je nutné
použít systém přimazávání ventilů a ventilových sedel Flashlube (cena 2500
Kč)
Místo přestavby: Praha 9 - Letňany,
Přidaná hodnota: kvalitní zařízení s dlouhodobou životností se dá jednoduše
použít i do nového vozu v případě prodeje, nebo ukončení provozu
přestavěného auta
3 možné cenové varianty Vaší přestavby:
Kalkulováno pro vůz: Mitsubishi Galant 2,0
Doporučený LPG Systém: SGi, tj. sekvencni vstrikovani plynu,
Nádrž: toroidni namísto náhradního kola
Varianta 1
1) originální holandský systém EZ SGI - cena přestavby 40 000 Kč, po slevě
36 000 Kc
Varianta 2
- levnější, avšak stále velmi kvalitní varianta
2) holandský systém SGI typ1 + italský vstřikovač a reduktor tlaku - cena
34 000 Kč, po slevě 30 000 Kc.
Varianta 3
- ekonomicky úsporná varianta italského tradičního výrobce
3) sekvenční vstřikování italské firmy Stefanelli s membránovými vstřikovači
- cena 28 000 Kč, po slevě 24 000 Kč.
Všechny varianty se liší v použitých vstřikovačích.
1) jedná se o holandské vstřikovače membránové (již 3. generace), kdy
Životnost těchto vstřikovačů je plánována více než 200 tis. km.
2)jsou použity italské vstřikovače, pístové. Tyto vstřikovače se repasují po
cca 60 tis km (cena repase je cca 5000 Kč), repase spočívá v kompletní
výměně vnitřku tj. pístky, gumičky, dorazy, pružinky atd.
Aby jste se lépe vyznal v nabízených systémech zde je stručný přehled:
1) EZ SGI - tato varianta je nejkvalitnější, jedná se o provedení
automotive, tedy profesionální výroba dílů určených přímo do automobilů a
jejich motorů. Zde panují speciální normy a požadavky, zejména na vysoké
teploty a odolnost na otřesy apod. Toto zařízení jednak jako celý systém,
nebo i jednotlivé komponenty používají výrobci automobilů do svých modelů s
LPG a CNG.
Na toto zařízení poskytujeme záruku 3 roky a 100 tis. km.
2) SGI - DFI - jedná se shodné zařízení s tím, že jsou použity levnější díly
- italské výroby (regulátor tlaku a vstřikovací lišta). Rozdíl je zejména v
provedení vstřikovačů, kdy se nejedná o membránové samostatné vstřikovače
ale o vstřikovače pístové v jedné liště. Tyto vstřikovače je třeba po jejich
mechanickém opotřebení repasovat.
Na toto zařízení poskytujeme záruku 3 roky a 100 tis. km, mimo vstřikovačů.
U těch je záruka 50 tis. km.
3) STEFANELI - jedná se o systém italské výroby určený zejména pro starší
typy motorů. Tento systém mám jednoduší výpočet dávkování směsi a méně
účinnou spolupráci - komunikaci s benzínovou řídící jednotkou. U některých
přestaveb novějších vozů může docházet k ojedinělým případům aktivace
kontrolky palubní diagnostiky. Konstrukce vstřikovačů je membránová.
Na toto zařízení poskytujeme záruku 3 roky a 50 tis. km.
K přestavbě používáme pouze schválené díly originální holandské a italské
výroby (AG Autogas systems, Teleflex, GFI, Emmegas, Tomasetto, IMZ a
další)homologovane dle evropskeho predpisu EHK 67R01.
Všechny komponenty našich LPG sad jsou primárně určeny pro použití v
automobilech a pocházejí a od renomovanych dodavatelu automobiloveho
prumyslu: BOSCH, SAGEM, VALEO, JOHNSON CONTROL, AMP - TYCO. Nehrozí tedy
ztráta jejich funkčnosti a nutnost jejich předčasné výměny, např. u
elektroniky z důvodu vysokých teplot v motoru.
V ceně přestavby Vám rovněž poskytneme:
- veškeré legislativní náležitosti vč. zápisu do TP a přílohy LPG TP
- revizi a kontrolu systemu po ujeti cca 1500 km
V ceně přestavby není zahrnuto:
- natankování nádrže LPG cca 50 l
- příp. výměna zapalovacích svíček (nutno posoudit dle stavu stávajících)
Doba trvání prestavby: 2 - 3 dny, po domluve pracujeme i o víkendech.
Proč realizovat LPG přestavbu u nás?
Za srovnatelnou cenu s "méně kvalitními LPG systémy z Polska (např. Elpigaz)
a Italie (např. Tartarini)" můžete získat spolehlivé LPG zařízení v nejvyšši
třídě kvality.