GalantWeb

LPG v galantu nejen z ekonomického pohledu

Offline FrantaPMJ

U toho LPG, myslím si , že v kalkulaci je 6ti válec , to dělali na mém voze. :-D

psal jsem mu, že je to 4g63, dvoulitr benzín, ale asi jsem nenapsal, že je to 4 válec... ](-:



Offline Aldik

Na BMW forech jsou na nej dobry ohlasy.. i na nejakem dalsim foru jsem cetl kladny recenze, takze bych se toho nebal :)


Offline Banung

Tak jsem si nechal namontovat LPG a Myšák ztratil většinu ze svého "Funfactoru"  :roll:
Odpich nebyl silnou stránkou auta ani před tím, tím spíš, že jsem zvyklý na diesely.
Když jedu na dvoujku a chci zrychlit, vytočim to na 4000 a pouštim spojku, tak je to jak když někdo přiškrtí hadičku s benzínem. Otáčky hnedka spadnou a auto nejede.
Je takováhle tragická akcelerace normální? Co jsem se projel s jinými LPG auty, tak to bylo také dost na prd.

Dneska mě ale málem smetl autobus, protože jsem prostě nedokázal zrychlit.
Trochu se bojím, že až auto naložím čtyřma lidma, že nevyjedu kopec.

Jinak to jezní skoro normálně, občas to trochu škubne.
Plyn jsem montoval na http://www.lpg-auto.cz/ a podle slov kamaráda to udělali pěkně.

Asi vyměním svíčky, protože nevím kolik mají ty původní nalítáno. Má někdo nějakou radu co tam dát?
Je to 2.0i 100kw

Nějaké jiné rady?



Offline Banung

Nedalo mi to a jel jsem se projet ještě jednou.
Primárně tkví problém ve mě. Akcelerace musím provádět o rychlostní stupeň níže, než jsem zvyklý,

Nicméně je to takové křečovité a sportovní jízda je tatam. O nějakém neznatelném poklesu výkonu nemůže být ani řeč. Když přepnu auto na benzín, tak je to jako když ho poliju živou vodou. Pokles výkonu odhaduji na víc jak deset procent a o poklesu točivého momentu ani nemluvím. Nicméně z 0 na 100 jsem se asi do 10 sec vešel.

Po té, co jsem z motoru vyhnal myši, tak bylo auto o něco živější, nebo jsem si to vsugeroval.

Pokud někdo přispěje nějakou konkrétní zkušeností, budu rád.


Offline LivArt

To je hodně divný, protože takovej rozdíl by to opravdu být neměl.


Offline FrantaPMJ

No, já přidam taky troškou do mlýna - sice to není o myšácích, ale máme v práci na testování dvojkový faceliftovaný Octavie 1,6 udělaný né na LPG ale na CNG. Klasícká 1,6 "stokoňovka" je kupodivu celkem živá a jede vpodstatě pěkně, namontováním 80 kg nádrže na CNG se strašně zhoršily jízdní vlastnosti, a výkonově auto "zmrtvělo", je to neoblíbený auto, nemluvim o nemožnosti ručního přepnutí benzín x CNG, takže se pro auto už několikrát jelo s odtahovkou, jelikož za jízdy zdechlo a nešlo pak nastartovat... Už to udělaly obě auta, montovala to profi firma, ale netušim, od jaký značky tam ten systém je, ale celkově s tím jsou více méně jen problémy, nemluvim o dostupnosti tankování toho CNG ](-: Muj kolega má zas ale Novou Fábii 1,4 16V na plyn a maká mu to bez problému asi 3 roky a je strašně spokojenej...


Offline Aldik

Já mám v Galantu LandiRenzo Omegas, taky 2.0i a normálně nepoznám rozdíl mezi LPG a benzínem... jezdím po městě 60kmh na 5tý stupeň a bezproblému z této rychlosti i zrychluju...

Záleží co máš za systém, ale počítej s tím že po zhruba 1500km ti to v servisu ještě seřídí a případně ti odladí palivovu mapu přesně podle tvýho auta a stylu.. Pokud to teda tvůj systém nabízí .)


Offline Pepe

Banungu, něco je špatně - v momentě , kdy motor přesáhne 3 000 otáček , měl by dostat přívstřik benzinu , to je součástí programu ECU-LPG . Takovou ztrátu výkonu , jakou popisuješ , měly systémy do karbecu a ne sequenční vstřik od MAGICu. Co máš za system ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Zdoter

 Taky už mám v myšákovi plyn přes 3 roky, taky 2.0 obsah. Rozdíl jsem žádný nezaznamenal. Jen taková kontrolní. Přijde mi divné, že Ti nevyměnili i svíčky. Mě je při montáži LPG systému automaticky vyměnili.
Mitsubishi galant kombi 98 2.0 100kw
Bumba mi to LPG


Offline Banung

Tak jsem koukal do papírů,co to vlastně mam.
řídící jednotka: Magic G4
Reduktor: Compact

mam tu i nějaké homologační čísla, ale to asi nikomu nic neřekne. Podle ceny přestavby (22tis) bych tipoval, že to přívstřik nemá. Svíčky mi neměnili. A když je budu chtít teďka vyměnit, tak to bude o dost složitější, protože to je celé zadrátované. Asi je necham vyměnit u nich, až to budou seřizovat.

Otázka: Když se to podaří odlatit, tak aby ztráta výkonu nebyla příliš znatelná, stoupne i spotřeba? Tipuju, že jo.

Také to může být nekvalitním LPG. Bral jsem u Lukoilu za 17,70


Offline Pepe

Sequenční vstřikování - všechny modely jsou na přívstřik benzinu naladěné a je to součást programu ECU lpg . Jak to že svíce nejdou normálně vyměnit ? Hoď sem foto  , jak vypadá instalace.  Spotřeba ? Je jen na tobě , v jakém režimu (otáčkách) budeš jezdit .  LPG dlouhodobě 9,8 l/100km a BA 95 odhad 2,5l k tomu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Banung

Co se týče přívstřiku, tak jsem pochopil, že to všechny systémy nemají, protože mi v jedné firmě dali na výběr přívstřik nebo bez... Ale to už je asi jedno.

Na Volvo fóru jsem našel, že se bude jednat o nějaké mapy pro LPG řídící jednotku. Tak se zkusím zastavit v té dílně, jestli to nějak poladěj.


Offline Pepe

Ale oni ti nabízely možnost přímazu ventilů -FlashLube  , jako ochrana ventilových sedel proti zaklepání , takhle jsem to pochopil já . Přívstřik benzinu si neobjednáváš , je v programu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Banung

jo to máš asi pravdu. Říkala, že vzhledem k tomu, že to je starší auto, tak budou ventily ještě z kvalitního materiálu...
Takže tyto systémy standardně přivstřikují benzín při otáčkách větších jak 3000 ?


Offline Aldik

Privstrik není nezbytnej, systémy to umí, ale stejně se to musí nastavit, tuším v jednotce.

Jinak svíčky jdou vyměnit dodatečně, není to nic jinýho než svíčky :D mě stály LPG svíčky (mají jinej odtrh a silnější jiskření) od 100 do 150/kus. Ale u mě svíčky nic moc neudělaly.

Kvalitou LPG jsem taky rozdíl nezaznamenal, ikdyž je to jako s benzinem, někde je lepší někde horší..

To co to dělá tobě, je určitě odladěním, nebo je chyba někde v systému.
Na benzín to běží v pořádku říkáš (LPG jednotka bere údaje z tvojí ECU).
Zajeď se přeptat do servisu a uvidíš..


Offline Banung

Byl jsem v dílně, aby to poštelovali a je to témeř OK. Fun Factor is Back! ^_^
Nicméně jak jsem si všiml (protože auto stálo na jiném heveru), jsou shnilé zadní nosníky. Akorát 3 dny po montáži LPG. Tak jsem domluvil nějakého maníka co vyvařuje veterány.
Tímhle stylem budu investicema asi brzo na ceně nové Fóbie... chjo


Offline Pepe

Tak vidíš, stačí se optat a je vše z5! :mellow:
Ty nosníky jdou do kelu na všech Galantech , jen si toho nikdo jiný nevšiml . Na mém voze to zjistil technik na STK - šel najisto .
« Poslední změna: 17.04.2014 - 19:29:19 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Tak včera se mi stalo úplně to samý. Poslal mě pryč, že mi technická ještě platí, tak ať si to dám do pořádku... Doufám, že nosník teda opravit půjde. :(
Mimoto, slyšel jsem, že gumoasfalt je na starý auto nepoužitelnej, že to pod ním bude hnít. Nějaký názory???