Koukám, že téma LPG se změnilo, na téma koroze. Jak obvyklé pro Galanty
Japonští soudruzi to ale opravdu podcenili. Byl jsem na vrakáči pro zadní nápravnici a v místě kde jsou uchycená spodní ramena (a já to mám shnilé) je plech silný 2 až 3 mm. A to mám na mysli plech přímo okolo díry pro osu ramena. To mi přijde tedy dost poddimenzované.
Docela jsem zvědavý, jak budou ty zadní nosníky vyvařovat, protože dostat se k místu flexou bude docela zajímavé.
Pak mi zase začalo klepat pravé přední kolo, kde jsem před měsícem vyměnil spodní rameno. Ramenem to ale neni.
Bavil jsem se s jedním člověkem, co vzpomínal na svého galanta, když viděl mého. Také ho měl rád, a také ho sra... když mu upadlo pravé přední kolo na kruháči. Mě u minulého galanta pravé přední kolo také upadlo.
Prostě životnost podvozků a odolnost proti korozi je úplně v pr....
Hodlám s autem jezdit trochu dál, tak to chci mít v pořádku.
Jinak na LPG už jsem ujel asi 3000 km a celkem v poho. Dojezd mám něco přez 500 km. V německu jsem potkal Legnuma
a to mi zvedlo náladu.