Využiju tohle vlákno k informaci co asi nikdo potřebovat nebude, ale člověk nikdy neví.
7g a 8g dvoupístý brzdy používaj stejný destičky, na 99% stejný brzdiče a liší se v rámečku a rozteči šroubů na těhlici. Takže z 7g jsou použitelný na předface žraloky.
7g má rámeček pro 24mm kotouč a (poface)žralok pro 26mm kotouč.
Ale rozdíl je tak malej, že i úplně sjetá destička na sjetým 24mm kotouči by měla v rámečku pro 26mm kotouč furt chodit a držet jelikož kovová destička je dost tlustá.
To se tak člověk dozví věci když mu začnou skřípat indikátory sjetých destiček a tak tam loupne desky ze sundaných brzd z E88.
A je to fakt super easy job. Sundat kolo, 2x 17mm šroub brzdiče, stahovákem s krátkou tyčkou od goly zatlačit pístky, broušení destiček (jak nový ale měly drážky) čištění a za 40 minut jedna strana hotová. Dávat nový desky, tak je za 1/2 h hotovo na obou stranách.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4