GalantWeb

Nestartuje ;-(

Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
Panove prosim o nejakou radu. Vim ze to asi nebude jednoduche, ale aspon me treba nasmerujte abych vedel co a jak.

Dneska jsem nasedl do sveho galanta ( motor 4G63) otocim klickem, chvili to skyta a nic. po nekolika marnych pokusech jsem to vzdal .

nejdriv jsem myslel, ze bude slaba baterka. tak sem ji hodil na nabijecku. kdyz jsem ji dal zpatky, chovalo se to uplne stejne.
protoze uz dlouho svitila kontrolka benzinu, tak jsme si rikal , ze by to teda mohl byt nedostatkem benzinu. dolil jsem 5 litru a ...zase nic . uplne stejny. skyta to ale nenaskoci. kontrolky zda se svitej normalne, na prvni poloho se rozsvitej, pak pozhasinaj.

nenapada vas, co s tim dal ? jeste me napadlo, ze by to mohl byt alarm, kterej zabrani nastartovani. ale nevim presne jak to vyzkouset. pod predni haubnou ma takovou skrinku, tu jsem vypnul klickem . za nasledek to melo to, ze nefunguje central ( po zapnuti central zase funguje) , ale startovani se chova uplne stejne.

poradite neco ? dik
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline Pepe

Vyndej svíce, jestli to má šťávu- suché nebo mokré . Svíce hází jiskru a silnou ? Není li šťáva - co palfiltr. Klíč máš s čipem ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
klice mam s cipem. mam dva , ani jeden nestartuje.
s tema svickama to zitra zkusim, snad se mi to povede...;-)
dik za radu
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
nez se pustim do tech svicek, jeste me napadla jedna vec. auto je zaparkovany do mirneho kopce. tak, ze cumak ma nahore a zadek dole. takze kdyby mel benzin samospadem dotect do motoru, tak se mu to asi do kopce nepodari.

kdyby opravdu dosel benzin, a ja jsem ho nasledne dolil, neni potreba nejak ho dostat do motoru ? vim ze u nejakyho auta byla jakasi rucni pumpicka, kterou se to takhle nejak dopumpovalo. neco jako kdyz startujete krovinak nebo sekacku, tak se musi parkrat zapumpovat aby se do trubek dostal benzin.

ale je mozny, ze ty moderni auta uz maj "nekde" nejakou pumpu  a i kdyz by v trubkach z nadrze do motoru bylo "sucho" tak si to dopumpujou sami. ale pro jistotu se ptam, abych pripadne nerozebral "cely" auto nebo ho nenechal odtahnout do servisu a pak by se zjistilo, ze je to jen takovahle "blbost".... ;-)
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ručnú pumpu určite nemáš to maju vačšinou diesle a motorovky  ^_^  . Ty máš palivove čerpadlo ktoré pri štarte začne tlačiť. Odpoj prípod do vstrekovacej lišty, a nech ti niekto zaštartuje. Uvidíš či ti pojde benzín alebo nie. Ten kopec ....maš tam "píšeš" cca 5litrou. Myslím že by to nemal byť problém. Ak ten kopec nieje kolmica  :-D
« Poslední změna: 05.01.2014 - 10:20:02 od swiftt »
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Pepe

Pumpa je v nádrži , budem doufat že jezděním s minimem benzinu , tím pádem špatným chlazením pumpa neodešla a dává benzin . ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
...tak mi asi nezbyde, nez to nejak dopravit do servisu.
kajicne priznavam, ze se svym nastrojovym vybavenim ( a znalostmi) jsem se nijak k tem svickam ani liste nedostal tak, abych se podival na vami navrzene veci.

jediny ceho jsem si vlastne vsimnul bylo to, ze kdyz dam klic do posledni polohy, tak nezhasnou vsechny kontrolky, ale zustane svitit cervenej olej a baterka  a vpravo nahore oranziova kontrolka, snad olej...nevim presne jak se jmenuje. baterka je dobita a oleje mam cca 5 mm pod horni rysku.
mam dojem, ze za normalni situace zhasnou pred nastartovanim ( nebo po nastartovani ? ) uplne vsechny, ale uz si nejsem jist vubec nicim...;-( ...

nekdy pred vanocema mi tam menili cidlo horni uvrati, ale predpokladam, ze tim to nebude, protoze pri tom to aspon na chvili (par sekund) nastartovalo.
a pri tom se rozsvitila oranzova kontrolka motoru.
ted to jenom toci a toci ale nenaskoci.
« Poslední změna: 05.01.2014 - 15:05:34 od shark »
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline Pepe

Diagnostika ti ukáže problém, propoj kanclsponkou pin 1 a 4 v OBD konektoru . Tlak oleje a baterka zhasnou až po natlakování motoru olejem a dobíjení s nastartovaným motorem.  Ale podle toho co píšeš, řekl bych že problém bude v tom čidle .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
tak jsem to zkusil a vysledek je ze:
4 x blikne oranzova abs a nasledne se k tomu pripoji oranzova motoru , blikaji spolecne, pak zhasne cervena SRS, ostatni  cervene sviti porad a ty dve oranzove blikaji porad dokola.

poradite mi co to je, pripadne odkaz na nejakou tabulku co to znamena ? dik

odkaz na nejakou tabulku jsem nasel v jinem vlaknu, ale popravde, nevim jak to rozlustit...;-(
« Poslední změna: 05.01.2014 - 15:51:00 od shark »
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
no všímať si musíš len tu kontrolku motora. Sú tam dve verzie bliknutia "dlhé a kratke " malo by to vyzerať nejak tak klik na  How to self diagnostic engine trouble codes on any OBD2 Mitsubishi dlhé sú desiatky a krátke jednotky jeho prípad je kod 24 . Takže skus to ty a napíš aký kod/y ti to vyblikalo. Chalani ti hned napíšu čo je aký kod.  :P hlavne nevešaj hlavu  ](-:. vela ludi čo je tu začali z galošom tak že nevedeli o nom nič  :o....časom chlape....  časom to budeš mať v malíčku.
« Poslední změna: 05.01.2014 - 16:05:51 od swiftt »
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
jeste na to pujdu kouknout, ale mam dojem, ze vsechny ty bliknuti jsou kratke, proste rychle za sebou. 4x rychle abs a nasledne se pripoji rychle motor a blikaj furt rychle. koukal jsem na to asi minutu? a blikaly porad rychle...
ale jak rikam, pro jistotu to jdu jeste zkouknout znova...;-)

EDIT
tak je to tak jak jsem psal vyse.
otocim klickem, rozsvitej se vsechny kontrolky.
nasledne 4x rychle zablika abs a pak se pripoji rychle blikajici motor a spolecne blikaj porad ...

EDIT 2
tak jsem pridal video abych to nahodou nepopsal blbe, bude lepsi to videt.
jestli budete mit cas nebo naladu, zkuste se na to podivat, da-li se z toho urcit problem....
« Poslední změna: 05.01.2014 - 17:12:32 od shark »
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline Pepe

Jestliže bliká stejně krátce za sebou , ECU neeviduje závadu na čidlech motoru . Tím pádem jsme tam kde předtím . Vyndat fajfky od svíček, dlouhým vořechem č.16 vyndat svíce , nebo alespoň jednu svíci - jesli čerpadlo dodává benzin . Popřípadě jesli cívky dávají jiskru pro zapálení směsy . Pokud nezvládneš tohle , škoda , zbytečně platit servis .
« Poslední změna: 05.01.2014 - 17:20:04 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
tak jsem se do toho pustil. problem byl tak dlouhej klic, kterej by dosahnul na ty svicky. nicmene jsem trochu zaimprovizoval a nakonec se povedlo.
takze jsem vyndal vsechny svicky a vycistil , u jedne jsem se koukal a videl jiskru...take jsem jednu po vyzkouseni znova vyndal a zdala se mi jakoby asi mokra. nedovedu to uplne posoudit jestli to bylo dobre nebo ne, ale nebyla uplne sucha jako kdyz jsem ji tam vracel.
nicmene porad nestartuje.

jeste predtim, nastala znicehonic mala zmena. motor po tom skytani kdy se jenom snazil naskocit tu a tam jakoby nabehnul .
ale jenom na mizivy okamzik, jakoby se jenou protocil. v tu chvili uz jsme si myslel , ze se to podari, ale bohuzel nic. z 10 ti startu tak jednou jakoby mel tendenci naskocit. zkousel jsem pak zase tu diagnostiku a bylo to stale stejne.

tak co ted ? napada vas neco co bych s tim mohl udelat ? rikal jsme si, za bych tam dal jeste 5 litru bezninu, ale nejsem si jist jestli to ma smysl, po tom co jste tady psali.
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline Jindřišák

Otoč auto čumákem dolů, pumpa je směrem do kabiny, tzn. pokud stojíš čumákem dolu, tak těch 5 litrů stačí, i když je to jako když plivne. Můžeš hodit foto svící a taky prověř zapalování. Máš tam rozdělovač?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Nalil bych tam i 10 litrů abych měl jistotu . Měnil jsi někdy palivový filtr ? Když to má snahu naskočit , asi bude chyba v množství pohonných hmot . Asi pořád jezdíš na hladové oko , že ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Otoč auto čumákem dolů, pumpa je směrem do kabiny, tzn. pokud stojíš čumákem dolu, tak těch 5 litrů stačí, i když je to jako když plivne. Můžeš hodit foto svící a taky prověř zapalování. Máš tam rozdělovač?
Tam jsou powertranzistory .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
popravde, ja se o to auto moc nestaral. myslim jako abych si tam ty veci menil sam.vzdycky jsem zajel do servisu a tak nevim jestli se palivovej filtr nekdy menil.
bohuzel s tim hladovym okem mas castecne pravdu, manzelka s tim takhle jezdi a nedba mych "dobrych" rad. ze to takhle nejde.

s tim otocenim cumakem dolu to asi necham na zejtra. ted tady neni nikdo, kdo by mi pripadne pomohl zatlacit to auto zpatky, kdyby se to nepovedlo.

asi vezmu kanystr a pudu jeste pro ten benzin.

panove diky moc za vase rady, bez nich bych byl uplne namydlenej. takhle mam jeste sanci.
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
tak uz nechci otravovat, ale jenom pro zajimavost.
doplnil jsem benzin na 10 litru, ale nic se nezmenilo.
jenom jsem si vsimnul jedny veci. kdyz to necham jakoby tocit dyl, rekneme tak cca 20 vterin, tak to nekdy mezitim tak 1x nebo 2x blafne. ale jenom to udela blaf a toci dal.
ale kdyz klicek otocim do nulove polohy, jakoze prestavam startovat, tak se odnekud ozve strasna rana, jakoby takova plechova nebo co a z vejfuku vylitne jakoby tlakova vlna. poznal jsem to tak, ze jsme auto nechal trochu couvnout a byl jsem tak 20-30 cisel od plechovejch garazovejch vrat. no a ta tlakova vlna po ty rane nekde u motoru nebo kde, uplne rozeznela ty plechovy vrata jako gong...;-)

tak tim pro dnesek koncim, vam dekuji za neunavnou spolupraci a zitra uvidim co s tim dal.
Galant 2.0, 136 k, 1997


Offline Jindřišák

Jak tak nad tím přemýšlím, tak ti tam nejspíš nejde benál. Bud je v háji pumpa, nebo zanesenej filtr, můžeš zkusit odpojit palivový vedění a liště a zkusit, jestli jde při startu benál, vyjíždět nádrž se nevyplácí :(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline shark

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 90
zkusim odpojit na ty palivovy liste privod benzinu. jestli se nepletu, vedou tam dve hadicky, jedna je pripevnena takovou jakoby kosoctvercovou prirubou na dva srouby. to je ona ?

a kdyz ji vyndam, tak co ?
Galant 2.0, 136 k, 1997