GalantWeb

skube nad 5500rpm vynechává

Offline Toxik

Zdar chlapy mám jeden problém
Začnou predjizdet  blbecka s omegou  který si usmyslil ze me nepustí. Podradil sem Za 3 šlápl na to  od 4000 se mi zda ze se motor lehce dusi a  od cca  5000  az pomalu do 6000 (víc sem netočil ) motor ale hodně znatelně  vynechává  doslova tancim v autě na volnobeh do omezovace jde rychle a bez problemu ...  jinak v nízkých lehké cukani  např 50km h. 4 kvalt  1500rpm pul plynu do 3000rpm ... ale od tech 5000rpm bez výkonu a tancim  svíčky  nove Ngk  cca 300km novy PAL filtr tankuju jediné na shell  zítra menim  VZD.filtr  za každou radu diky 2.4  gdi 110kw
« Poslední změna: 28.01.2014 - 20:53:41 od Toxik »


Offline Majk MG

U těchto motorů bývá problém s váhou vzduchu ...měří hmotnost nasávaného vzduchu která jde do motoru ... nejdřív bych jí zkusil vyčistit třeba čistícím sprejem na karburátory ... potom mě napadá rozdělovač a palivová pumpa ....hodně štěstí  -_-


Offline Pepe

EGR ventil , zanesené vstřiky ,nedostatek paliva ......    Váha vzduchu - buď funguje nebo ne .
Možné je i vzd. filtr , ale to by musel být zanešen jak z vysavače po měsíci luxování .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Toxik

Z paliva  jsem nauceny již z předchozí Mazdy tam jsem natankoval za 200 a vyjížděl jsem z benzinky při plném plynu a skubalo ale ne tak moc jak ted u Galanta momentálně mám víc jak pul nádrže  takže benzin to není   
Takže mužů vypojit váhu a skusit jo pokud chápu dobře  ale mám celkem strach ji čistit   vždyť to je jen silnější vlásek mám celkem obavy 
Sice  vzduch dělá hodně ale nechce se mi věřit ze VZD filtr dělá tak velkou paseku i když nevím jak na tom je 
Majk- rozdělovač nemám


Offline Toxik

Ale při koupě cca měsíc  zpátky tohle  to mi nedělalo    ale dneska mi to udělalo  tak jsem nabil dojmu klasiky tzv svicky PAL  filtr  olej  vcetne filtru . Vzduchovy Nebyl skladem ten prijde zitra vyměnilo se co jsem již zminil   stare svíčky černé jak uhlí   ... a skáče to stále jak Opica


Offline zero_level

Co třeba palivo? Tankoval si někde jinde než předtím, myslim no name benzinka atd.
Gdi je prý náchylné na tlaky paliva tak možna na diag. :roll:
Galant kombi 97 2.0i 4g63


Offline Toxik

Palivo tankuju jediné u shell nikde sem s tím jinde netankoval na rezervu taky nejezdim  mi se jedna o to ze to 2 týdny zpátky nedělalo a to slavné '' z ničeho nic'' to začne vynechávat  i po výměně předepsaných svíček ngk.  I palivoveho filtru jak budou peníze natankuju plnou a skusim tam nalit nějaký sajrat na čištění vstriku někdo říká ze to pomáhá někdo říká ze to je na 2 věci uvidim odskousim. Dnes budu měnit i vzduchový filtr  a při té příležitosti se kouknu na škrtící klapku ale hrají si s myšlenkou ze klapa ma spis velký vliv volnobeh  a ne na skubani a vynechávání motoru v tockach ...


Offline Misak

rozdelovac? zkontrolovat, promerit jakou dava jiskru. O jakym motoru se bavime? 2.0, 2.5V6, 2.4GDI?
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Toxik

Motor mám napsaný  v dotazu je to 2.4 gdi 110kw


Offline Drak

no u GDI se k tomu připočítává daleko víc věci než u klaickýho benzínu. Může to být snímač polohy plynového pedálu, vysokotlaká benzínová pumpa v motoru. Pak servo ovládající klapku.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
EGR ventil , zanesené vstřiky ,nedostatek paliva ......    Váha vzduchu - buď funguje nebo ne .
Možné je i vzd. filtr , ale to by musel být zanešen jak z vysavače po měsíci luxování .

váha může fungovat špatně, zejména když je zasraná nějakým sajrajtem. Vyčistit se dá,ale nesahat,jen lehce vyčvychat v nějakém čistícím roztoku.
Pokud to škubě v oblasti největšího kroucícího momentu šel bych po palivu (pumpy,vstřiky etc.)


Offline Toxik

Pánové ted jsem dojel z Ostravy přičemž  jsem se  naháněl s novější  lagunou (vyhral jsem )  nic sem nevypojoval a filtr tam je  zatim původní  v nižších otackac od 4 000 celkem se valos zadychaval to dávám na vinu filtru ( zamrdany  možná i nasaty vodou )ale podstatné je fakt ze od 4500 do omezovace ani jedno cuknuti  ani náznak  tak nevím jestli si to auto dělá ze me prdel :D


Offline Howler

neco podobného mě taky kdysi zastihlo, dírka ve vyfuku před lambdou či přímo lambda to byla u mě.


Offline Toxik

Nazahazuji tvoji možnost ale spotřebu na pul město napůl dálky cca15 km. Tak spotřeba je  NECELÝCH 8L  az sam tomu nevěřím ale je to tak  to by vic papálo  tak nevím :/


Offline Howler

pokud lambda dává chudou směs, to znamená málo benzínu s poměrem vzduchu, tak je jasné, že to bude házet menší spotřebu a v otáčkách ti to nepojede. Říkám, měl jsem stejný problém na své 7G. Občas to blblo - občas ne.