GalantWeb

Koroze

Offline Severín

Dneska jsem navštívil myčku a z toho, co jsem na tom oslnivým laku viděl mi bylo smutno. Zase se chytaj podběhy a taky spodní vnitřní strana dveří. Máte taky tohle mrzení a jak dlouho se to dá řešit? Kolikrát opravit a zakytovat. Nebo nějakej trvalejší způsob opravy?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To snad ani není možný, vždyť před rokem a půl bejv. majitel to nechal za 10t. vyvařit! :big grin:


Offline Pepe

Ale asi zapoměl , že po svařování - tepelném zpracování - je materiál perfektně odmaštěn a mezikrystalická koroze maká na 1000 % . Po každém svařování dílů se musí materiál ochránit proti korozi - jakýkoli ochranný nátěr, násrtřik (hlavně dutina nadkolí z kufru ) , jinak se stane , co se stalo - prorezne vše .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline matokk

Ale asi zapoměl , že po svařování - tepelném zpracování - je materiál perfektně odmaštěn a mezikrystalická koroze maká na 1000 % . Po každém svařování dílů se musí materiál ochránit proti korozi - jakýkoli ochranný nátěr, násrtřik (hlavně dutina nadkolí z kufru ) , jinak se stane , co se stalo - prorezne vše .

toto je vec, ktorej sa najviac obavam... chcem dat urobit zadne podbehy, ale nakolko jedina moznost ako ochranit nasledne zvary je nastrek, nemam z toho dobry pocit najradsej by som to dal pozinkovat :( ale to asi tazko


Offline Pepe

Ideální ochrana je oxid chromový , 10% roztok o teplotě 85 °C a vše  opláchnout sodou . Na dutiny ResistinML .  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Doufám, že se mi do léta ten bourák nerozpadne a pak to zkusím dát podle návodu dohromady...díky. Ale stejně to zamrzí. :'(


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Severín

Naštěstí nic palčivýho. Mám pocit, že trochu slyším ložisko a možná se mi zase dělá dírka ve vejfuku, ale jezdí, startuje, je krásnej, takže zatím spokojenost :-D.


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
narazil jsem na tohle http://www.aaavyfuky.cz/index.php?zbozi=21959-TN-ACT21102-tectane-hlinikovy-sprej-400ml, myslite ze vrstva hliníku zastaví  další oxidaci?nebo jen použitelné na výfuky ?


Offline Pepe

Potrubí koroduje zevnitř , protože katalyzátor vodu vyrábí . Ale budeš mít hezké trubky . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Trewor

Zrovna tak na prd je zinkovej spej.
S Felinkou jsem se brousil jak blb, stříknul to s tim, pak plničem a lakem a za rok to bylo zase v kelu.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Howler

s kamarádem rozjíždíme firmu přes lakování a přesně tento problém tkví v tom, že pokud je na autě rez, například ty lemy a snažíte se flexou vybrousit na čisté železo. Nesmí tam být ani tečka černá od rzi!!!bud broušením zmizí a nebo se probrousíte a je to na vyvařování. Jinak postup je obrousit na čisté železo kit-plnič(je to i základ na kovy)-lak a stopro vám to už neprokvete. nějaké antikorozní nátěry, těm moc neholduju, je to jen dočasna věc pokud neuděláte správný postup jak jsem psal. -_-


Offline Pepe

Howlere , to broušení na všechny možné způsoby jsou naprd .Chemie dělá zázraky - to co ti zastaví a vyčistí kyselina fosforečná  a oxid chromový 5% - neuděláš žádnou bruskou, protože mk-mezikrystalická koroze působí v celé tloušťce plechu .  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

jako nevím, s chemkama zkušenosti nemam, ale pracoval jsem v Unicars Zlín a tam jsou prvotřídní lakýrnící a nic takoveho nepoužívaly :p


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
No pustil jsem se do do odstraňování rzi.Úplně vedle jsme byl s Hammeritem, který jen udělá pěkné překrytí a rez pokračuje.Něco málo sem pročetl. A když jsem šroubovákem rypnul a pak se vysypal prach, tak už je třeba s tím něco dělat. Jako základ hodím penetrátor,vnější barvu. A váhám jestli epoxidový lak nebo alunu. Děda měl na staré Dacii vystříkaný celý spodek alunou a auto jezdi doteď ve skvělé kondici,zase na epoxid sem četl dobré ohlasy
« Poslední změna: 23.08.2014 - 10:13:55 od freematch »


Offline Sir Dag

Zdravím..
díval jsem se všude možně a na žádným e-shopu co znám (autokelly, automedik atd.) jsem nenašel prahy. Mám je schnilé u zadních lemů tak, že když chlapi zvedali auto v dílně a nepodívali se kam dávají panenky heveru. Tak panenka projela prahem :( jako by ji nemohly posunout o kousek vedle a zvednout to za zdravou část  ](-:
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

Prahy jedině snad jako díl přímo od mitsu. V druhovýrobě nebudou. Pak je možnost nechat klempíře tvořit na ohýbačce s tabule plechu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

Zdravím..tak opět budu tak trochu mluvit o svém předchozím příspěvku.
Sundal jsem u sebe koberec (měním za černý interiér) a  k mému zděšení jsem oběvil korozi v kabině v oblasti prahů. Bohužel v levé zadní části (přesně tam kde je roh podlahy) je i díra skrz.

Takže sháním někoho ochotného kdo by přijel ke mě a udělal, navařil nové prahy. Auto je kompletně odstrojené, takže s tím práce nebude. Proto ani nemohu s ním nikam popojet a nehodlám ho skládat když se bude hned zas totálně rozebírat..blbost. Samozřejmě práci a cesťák proplatím. Pomůže někdo?

Také jsem slyšel, že někde v zákolanech má nějaký chlápek udělané "podkovy" na prahy. Že mu stačí říci auto a jeho rok ..zajde do dílny ozve se bum bác a práh je na světě "vylisován". Takže během půl hodky jsou dva prahy a ani to prej není drahé. Znáte někdo?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


homo15

  • Host
mě to taky začíná pěkně rezavět kámoš mi říkal, že mám použít "sadu" šmirglů, což je od hrubého po jemný, pak si nechám na míru udělat barvu ve zpreji a přestříkat to.... jako já si myslím že je to lepší než kdybych tam měl viditelnou korozi.... takové levnější řešení, ale té barvy se bojím pač si myslím že to zase bude zpatlané..... to je těžko....  :(