GalantWeb

TESNENI POD HLAVOU

Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
má někdo nějake zkušenosti s vyměnou těsnení pod hlavou? Co všechno je potřeba udělat a na co si dat bacha? thx


Offline bobe

treba všetko odpojiť (a vedieť kam zapojiť), rozhodiť rozvody, zhodiť hlavu (posledne som ju dával dole aj so vstrekovaním, nerozoberal som to), vyčistiť, šupnúť nové tesnenie a dať všetko naspäť..pohrať sa s rozvodmi a je to.. :)


Offline bobe

keď mi prdli rozvody, tak som aj ventily menil a zabrusoval..troška viac roboty a nových dielov..hlavne tie guferá ventilov sú na "parádu" nahadzovať.. :)


Offline Jindřišák

Hlavu radši někam pošli, at ti ju srovnaj, zabrousí ventily, vymění gufera... je toho víc a není to nejlevnější, ale lepší, než to dělat za chvíli znova.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Daneczek

před rokem jsem měl prdlou hlavu, rozebral jsem to, vse procistil, hlavu hodil do servisu kousek od nas tam zjistili ze je praskla tak ji hned zavarili a zarovnali..nove tesneni a vse slozit zase a hlavne nastavit spravne rozvody, pred par tydny jsem daval dohromady swifta gti, mel prdly tesneni pod hlavou, sla voda do oleje, a zase jsem daval hlavu zkontrolovat, byla OK nastesti :) a zase v podstate stejny kolecko jako u galiho, novy tesneni, vse slozit , vycistit... neni na tom v podstate zadna velka veda kdyz clovek vi co dela :)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
není to složité, sundej hlavu, rozeber vyčisti nech udělat sedla ventilů,vyměnit gufera ventilů,hlavu nech srovnat - to je nejdůležitější úkon. Pokud si si jistej tím,že není někde prasklá tak ji nemusíš nechat tlakovat. Já to ale preventivně nechávám vždy tlakovat. (na 4válce 16V tohle vše vyjde tady u nás cca 2500-3000kč)  Použiješ li klingeritové těsnění není nutné rovnat blok,ale i přesto ho zkontroluj at není jak vlny na moři (v manuálu najdeš tolerance),pokud to neuděláš a bude křivej,foukne ti to. Těsnění pokud nekoupíš originál nebo lepší použij alespon třeba od victor reinz (cca 1000kč + - ) , ty vypadají jakš takš použitelně a nejsou drahé nic horšího nepoužívej, nevyplatí se to. Po složení bych zvážil použití starých rozvodů (nevím,co to je za motor u 4válce předpokládám do 3000kč). Za ty ceny co se dnes sady prodávaj bych asi dal nové. Při skládání vše řádně spasuj, především intake/inlet manifold. A pozor na dotahování starých šroubů hlavy.. můžou prasknout. Veškeré šrouby co dotahuješ namaž. Pokud bys použil kovové těsnění pod tu hlavu, doporučil bych štefty, měděný sprej a bylo by nutností srovnat i blok. Taady už by to vyšlo dráž..  Je samozřejmostí vyměnit všecky ostatní těsnění a gufera na která si při rozebírání sahal (100korunové položky). Nutné nářadí budou momentové klíče.. Pokud si nebudeš troufat, někam to odvez na složení.. ale rozeber a vyčisti to sám, v servise ti to ojebou,tam se stím nikdo srát nebude, je jim to jedno. Snad sem na nic nezapoměl, píšu v rychlosti.


Offline bobe


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
motor je to 6A13 takže vše 2x jinnáč diky za rady, uvidím jak se mi do toho bude chtit a kolik budu mit času, z těch rozvodu a ventilu mám trochu strach



Offline Fabregas

mazat šrouby na hlavě? to je podle me pekna blbost.srouby musi byt perfektne ciste nic vic nic min...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
mazat šrouby na hlavě? to je podle me pekna blbost.srouby musi byt perfektne ciste nic vic nic min...

Jednoznačně namazat.. já mám k tomuto tvrzení asi 3 důvody..respektive 2 , protože 2 z těch 3 spolu velice úzce souvisí. A věřím tomu,že důvodů by odborníci znali víc..Už ted mne napadá další,ale není podstatný.
Ale ze zvědavosti bych se zeptal ,co tě vede k tomu, že nenamažeš zejména šrouby pro dotažení hlavy?


Offline Don_Mierda

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 84
no nakonec to vypada že to byla jen praskla hadice od vody btw. nevíte někdo jeslti se musí odvzdušnovat nějak i topení?


Offline Pepe

Není jak  odvzdušnit - dej topení na plno a dolej mizející kapalinu. Když je motor odvzdušněn a plný kapaliny , tak přebytek teplé pošle do vyrovnávací nádržky , ze které ji nasává zpět při chladnutí .  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001