není to složité, sundej hlavu, rozeber vyčisti nech udělat sedla ventilů,vyměnit gufera ventilů,hlavu nech srovnat - to je nejdůležitější úkon. Pokud si si jistej tím,že není někde prasklá tak ji nemusíš nechat tlakovat. Já to ale preventivně nechávám vždy tlakovat. (na 4válce 16V tohle vše vyjde tady u nás cca 2500-3000kč) Použiješ li klingeritové těsnění není nutné rovnat blok,ale i přesto ho zkontroluj at není jak vlny na moři (v manuálu najdeš tolerance),pokud to neuděláš a bude křivej,foukne ti to. Těsnění pokud nekoupíš originál nebo lepší použij alespon třeba od victor reinz (cca 1000kč + - ) , ty vypadají jakš takš použitelně a nejsou drahé nic horšího nepoužívej, nevyplatí se to. Po složení bych zvážil použití starých rozvodů (nevím,co to je za motor u 4válce předpokládám do 3000kč). Za ty ceny co se dnes sady prodávaj bych asi dal nové. Při skládání vše řádně spasuj, především intake/inlet manifold. A pozor na dotahování starých šroubů hlavy.. můžou prasknout. Veškeré šrouby co dotahuješ namaž. Pokud bys použil kovové těsnění pod tu hlavu, doporučil bych štefty, měděný sprej a bylo by nutností srovnat i blok. Taady už by to vyšlo dráž.. Je samozřejmostí vyměnit všecky ostatní těsnění a gufera na která si při rozebírání sahal (100korunové položky). Nutné nářadí budou momentové klíče.. Pokud si nebudeš troufat, někam to odvez na složení.. ale rozeber a vyčisti to sám, v servise ti to ojebou,tam se stím nikdo srát nebude, je jim to jedno. Snad sem na nic nezapoměl, píšu v rychlosti.