GalantWeb

Jaký olej ?

Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Jaký vlastně je předepsáný olej do galanta 2,0 rv. 1988?


Offline Pepe

10W40 polo nebo semisyntetic , na výrobci nezáleží , v 1,8ce jsem měl i MOGUL a výměna po 8-10 000 km .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
Ja jsem měnil hydroštely a pořád cvakaj než se olej ohřeje nalil jsem tam Texako 10w40. Tak chci zkusit změnit značku oleje


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já dal místo castrolu, Valvoline 10w-40 a pohoda.


Offline Jindřišák

Mě už to vrtá dlouho v hlavě. Všichni si stěžujou na hydra.. nemůže to bejt taky unaveným čerpadlem? Že nemá ty tlaky co za mlada? I když nevím, jak moc velky opotřebení může bejt u zubovýho čerpadla, jestli tam zubový je.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Mě už to vrtá dlouho v hlavě. Všichni si stěžujou na hydra.. nemůže to bejt taky unaveným čerpadlem? Že nemá ty tlaky co za mlada? I když nevím, jak moc velky opotřebení může bejt u zubovýho čerpadla, jestli tam zubový je.

Dobrá připomínka ale problém je , tuto vůli změřit . Jedině při práci na rozvodech sundat celou pumpu a koupit novou .  Jak změřit tuto vůli je ve workshopu motorů 6A12_6A13 .

Pod tímto číslem sedá objednat :MD327925    CASE ASSY,CYLINDER BLOCK,FR    - cca 160 USD.
U podobných motorů 6G72 ---3000GT - píšou kluci životnost 150 000 km . http://www.3sx.com/faq/oilpumps/
« Poslední změna: 04.03.2014 - 16:48:31 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Mě už to vrtá dlouho v hlavě. Všichni si stěžujou na hydra.. nemůže to bejt taky unaveným čerpadlem? Že nemá ty tlaky co za mlada? I když nevím, jak moc velky opotřebení může bejt u zubovýho čerpadla, jestli tam zubový je.

hlavně tlak spadne, když se objeví vůle na spodku.. nicméně olejové pumpy měním u každé GO motoru..
olejové zubové čerpadlo trpí rýhami na těle či zubech.. můžu ti tu dát hromady fotek zničených čerpadel.
« Poslední změna: 04.03.2014 - 20:26:43 od blazen »


Offline Drak

v příloze jsou hodnoty vůlí čerpadla
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
No tak na tohle moje znalosti ani finace nestačí


Offline Pepe

Omluva majiteli prvního přízpěvku - olejová pumpa je jiná u toho motoru 4G63 než jsem ukázal na obrázku 6A12-13. Je tam klasika - ozubené kola .
« Poslední změna: 05.03.2014 - 21:04:09 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No tak na tohle moje znalosti ani finace nestačí
No jestli máš rok 88 tak bych se na to taky vykakal. To bych ani neměnil ty hydra. To mě spíš zajímalo pro ostatní, co maj novější auta. Možná se mýlím, ale pro stav toho čerpadla by snad stačilo vědět tlak a průtok ne? Nevím teda jestli existujou nějaky tabulkovy hodnoty. Přece nebudu hned tahat čerpadlo ven, když pak může proplyvat ložisko na klice.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
No jestli máš rok 88 tak bych se na to taky vykakal. To bych ani neměnil ty hydra. To mě spíš zajímalo pro ostatní, co maj novější auta. Možná se mýlím, ale pro stav toho čerpadla by snad stačilo vědět tlak a průtok ne? Nevím teda jestli existujou nějaky tabulkovy hodnoty. Přece nebudu hned tahat čerpadlo ven, když pak může proplyvat ložisko na klice.
právě proto ti tlak ani průtok nic neřeknou.. tlak změříš, průtok asi ne.. pokud je ovšem tlak v pořádku, asi bych to nerozebíral. Pokud je tlak nízký budou patrně ložiska na klice a samotná klika KO. Obrácená možnost,kdy by nízký tlak způsobovalo jen čerpadlo by velice brzy tu kliku znehodnotilo taky...ale tohle bych u auta z roku 88 neřešil,pokud to auto není něco, co si drží nějakou regulérní cenu.


Offline Sir Dag

Nazdárek, možná jsem to někde přehlídl. Nevím, třeba jsem už otupělej z práce. Každopádně jaký olej by se měl dávat do žraloka 2,5 v6, aby mu nic nebylo?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Jeníček

Nazdárek, možná jsem to někde přehlídl. Nevím, třeba jsem už otupělej z práce. Každopádně jaký olej by se měl dávat do žraloka 2,5 v6, aby mu nic nebylo?

Víceméně jakejkoliv (kromě carlsonu, motulu a podobných břeček ^_^ ) 10w40, pak zkrácení intervalu výměny na 10 tisíc km a při každym novym oleji i novej olejovej filtr.
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Filda223

no ... az ja doprznim to moje, tak to vidim na polosyntetiku od millers oil 10w40 asi CSS ... popripade pokud nekdo mate navrh co jinaciho do toho nalit :-) sem s tim
I´m way to exhausted.


Offline FrantaPMJ

Já dal místo castrolu, Valvoline 10w-40 a pohoda.

Přesně tak, jak píše Robert, muj Galantík už podruhý dostal Valvoline Durablend 10w-40 a jak píše Rom - POHODA!!! :mellow:


Offline Sir Dag

Ještě jednu radu pro neznalého v olejích..kupuji valvoline 10w40..ale je nějaký durable, turbo, max live..sakra co z toho. Nemám rád ty obchodní názvy  ](-:

PS: jaký filtr by jste doporučili..budu objednávat teď více dílů z automedika :)
« Poslední změna: 30.03.2015 - 19:35:52 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já dávám už 7 let durablend. :-D A filtr purflux nebo KaN.


Offline Daggereall

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
Taky jezdim na Durablend v GDI a pohoda,auto je tichy,hydrostely neslysim. 8)


Offline Trewor

U oleje bych se řídil manuálem a ten praví: specifikace SG nebo vyšší.
Jo a nip proti automedik ale co se týče dílů tak akorát přeprodávaj věci z polskýho alegra..což je odnož aukra a i tam tušim funguje stejnej login
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4