GalantWeb

Jaký olej ?

Offline GanoR

Na heureku jsem se nedíval, nabízí to v ML Parts, je to firma sídlící v Brně a beru od nich díly já i servis, kde dělám a všechno bez problému a oni mají právě za všechno takhle dobrý ceny a nejsou to žádný nekvalitní věci.. a tenhle olej je doporučenej i od nich, tak proto se ptám.. https://mlparts.cz/mobil-5w-40-super-3000-x1-5l


Offline Ironjack00

jak rikam, pouzivam 2000 x1 tri roky a bez problemu, hydrostely se ozvou jen v zime pri startu a pak je ticho...



Offline Lucky.charm

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Máte někdo zkušenosti s motor. olejem - MOBIL 5W-40 SUPER 3000 X1?
mám možnost mít ho za dobrou cenu a to 750,- za 5L.. nicméně moc zkušeností s ním nemám... Dělám v servise a na výměny olejů tam taky lijeme tohle (a ostatní Mobil oleje) a všichni mi tvrdí, že to špatnej olej není... Na druhou stranu, ještě jsme tam neměli japonský auto, do kterýho by se to lilo, majitel měl vždycky svoje... a nechci si do auta nalít nějakou sra*ku..

EDIT: auto je dlouhodobě ježděno na Mogul 5W-40 Extreme..

Miller Oils 10W40.
Jo, drahé, na 2. stranu, neudělá to zbytečné šediny... a pomůže i motoru. :)


Offline Fabregas


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
10 let jedu na Valvoline za pětikilo a je tak\ klid.


Offline GanoR

Dik za rady hosi, ale ptal jsem se na ten konkretni olej, ne na to, co tam mam nalit.. chci vyzkouset i novy veci, ktery mam lehce dostupny a za dobrou cenu..


Offline Werewolf66

Nepodeli se nekdo o olej do manualni prevodovky? :D Co Fatale? :D

Jinak pepe, je to ten olej co jsi rikal?

http://www.speedpro.eu/prevodovy-olej-redline-mt90-75w90-p-20050.html

Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

 Ano , plná náhrada originálu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Janek7

Ahooj, jakej olej používáte místo durablendu? Když jsem posledně objednával durablend už mi přisel SynPower a neni to ono. Má už specifikaci API SN  a ted po roce a cca 7-8t kilometrech se mi na 2.0 stáva ,že při ohřátém motoru na volnoběh svítí kontrolka mazaní. Nevím čím to může být, jestli stačí vyměnit olej nebo nedejbože je velká vůle na klice a už mám hledat novej motor...  Takže otázka co stím a co tam nalít ? Mobil 2000 ? Valv. Max life ?


Offline FattalError

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 357
Proč nekoupíš origo?

https://eshop.autopalace.cz/oil-10w40-diam-protection

Já jsem tam doposud nic jinýho nedal. Cenový rozdíl minimum a šlape to velice dobře.


Offline Ironjack00

zkontroluj hladinu oleje, pravdepodobne mas nekde unik. kazdopadne v blizke dobe bys mel menit, olej se ma menit po roce...


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Proč nekoupíš origo?

https://eshop.autopalace.cz/oil-10w40-diam-protection

Já jsem tam doposud nic jinýho nedal. Cenový rozdíl minimum a šlape to velice dobře.
Dobrej tip,díky.  :mellow:
Já tam nalil bohužel taky synpower.
« Poslední změna: 02.02.2018 - 22:01:53 od Rob »


Offline Trewor

Ahooj, jakej olej používáte místo durablendu? Když jsem posledně objednával durablend už mi přisel SynPower a neni to ono. Má už specifikaci API SN  a ted po roce a cca 7-8t kilometrech se mi na 2.0 stáva ,že při ohřátém motoru na volnoběh svítí kontrolka mazaní. Nevím čím to může být, jestli stačí vyměnit olej nebo nedejbože je velká vůle na klice a už mám hledat novej motor...  Takže otázka co stím a co tam nalít ? Mobil 2000 ? Valv. Max life ?
V tom že splňuje normu SN problém nebude. Platí nahraditelnost starších norem a jen aditiva jsou víc eko a rychleji jdou doháje.

Začal bych tím, že bych vyměnil olej  a filtr a filtr rozřízl jestli nejsou v oleji třpytky - kovový částečky z ložisek. Jestli nejsou tak zjišťovat co tomu je. Jestli jsou, tak vyměnit olej, přitáhnout plynový lanko (zvednout volnoběh) a po pár set km zase šmiknout filtr. Jestli tam zase budou kovový částečky tak začni dávat bokem na novej motor.

Může to být víc věcí. Chtělo by to změřit tlak oleje a porovnat s manuálem jestli to není jen čidlem.
Nemáš moc nízkej volnoběh?
2.0 měly spíš problém s únikem oleje na vyvažovacím hřídeli, ale ten motor moc neznám.
Nebo pokud už má hodně najeto tak mohl nastat čas na hustší olej.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Janek7

Hladina je OK drží se u horni rysky, v pruběhu jsem dolejval. No je to skoro právě rok a jezdil jsem většinou celkem krátké trasy (5km), tak si myslím, že to bude zničující pro ten olej.

No to jsem měl na mysli SN míň aditiv, kratké trasy, rychlá degradace oleje.
Výměnu mám v plánu, akorát nevím co tam dát, jsem raději zastánce levnějšího oleje a měněni třeba už při 5t

Filtr jsem tuším daval MANN, tak nevím jestli muže být třeba problém v obtokovém kanalu?
Ještě mě napadlo zkusit vyšroubit čidlo tlaku a mrknout jestli vše je ok jestli néni přicpané.

Volnoběh když je teplej motor je cca 800 ot a rozsvítí se, přidám na 1000 a zhasne
Unik oleje nikde nejde vidět a hladina je ok
Jinak najeto má 270t a předchozí olej byl magnatec a na ten to mazalo furt.


Offline Pepe

  Dej tam MOGUL EXTREME 10W-40 4L   a  uvidíš co dál .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline freematch

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 225
Budu měnit olej, konkrétně Millers Oils Nanodrive a trochu jsem projel starší příspěvky doporučujete 10W 40, celou dobu jedu na Castrolu 5W 40 jen sem zaslechl že s 5W 40 se na 10W 40 nepřechází jen naopak. Asi před rokem dobou mi na foru byl doporučen výplach motoru RVS master Mf5 s nanokeramickou složkou, koupil jsme ho bez rozvahy a nechal ho doma ležet a pročítal jsem na netu co a jak  a na jednu stránku to je  prý přeznačený Bishop na druhou nechci poškodit motor nebo jeho části. díky za postřehy


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Já nevim,dal jsem proplach,(myslím,že STP) a přijde mi to,že mi zbylé nečistoty,co nevytekly ven, možná zanesly sítko ve vaně.Zase se mi občas rozsvítí žlutá olejnička.Ale dal  jsem i horší olej (synpower) a málo jezdím,tak příčina může být i jinde.Sám přemýšlím,jestli při další výměně oleje  proplach dám nebo nedám.
« Poslední změna: 08.02.2018 - 20:27:54 od Rob »


Offline Pepe

Po 150 tisících jsem použil BG 109E anemám problém . Různé nano prostředky pro výplach a pod. jsou jen na vytahování peněz . Jestli dosud jezdil motor na 5W40 , tak jej tam dej opět , a nemusí být upraven nano částicemi , těch je v olejích dost . Millers je dobrá volba , ale Mitsubishi prodává své oleje - možná že je to mobil1 , ale na Spořilově jde objednat v e shopu.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Kouba96

Byl by velký problém, když bych na zimu místo 10w40 nalil 5w40 kvůli viskozitě?