Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Problémy & Závady
»
zadné lemy
zadné lemy
matokk
·
8 ·
3821
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
Dolů
matokk
2,0i 1997 100 kW
Full Member
Příspěvků:
56
Vůz:
1997 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
2,0i 1997 100 kW
zadné lemy
kdy:
06.03.2014 - 14:05:01
Zdar, potrebujem helfnut. Chcem dat spravit zadne lemy na micine. nieje to az tak zle ale nechcem aby sa to este zhorsilo. Nasiel som si dobreho klampiara ktory mi ich spravi za slusnu cenu ale nechcem aby som bol po roku na tom istom alebo este horsom nasiel som aj firmu kde som to chcel nechat pozinkovat, najskor mi slubili ze to spravia ale nasledne uz mi to odmietli vraj kvoli tomu ze by nedokazali zabezpecit dostatocnu ochranu interieru.
Mate nejake napady ako zastavit medzikrystalicku koroziu? Obavam sa ze by zakladova farba nemusela stacit. Prijmem akekolvek dobre napady.
DIK
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re:zadné lemy
Odpověď #1 kdy:
06.03.2014 - 16:40:30
bud nechat pocínovat místo svaru z obou stran, což je z vnitřní strany celkem naročná operace. Potom dukladně nalakovat v několika vrstvách a navrch ještě voskem.
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:zadné lemy
Odpověď #2 kdy:
06.03.2014 - 19:26:30
Podmínka cínování je čistění plochy pro nanesení cínu kyselinou (solnou) atím pádem problém nastává ve všech dutinách . Naneseš a už nepasivuješ . Ideální je napustit do dutin max. 1 hodinu po svaření voskem nebo Resistinem na dutiny . Tím se zajistí,že nedojde k vysrážení vody na povrchu svaru a teplem ovlivněné oblasti , a z venkovní strany bych použil oxid chromový 5% roztok o teplotě 80-90°C . Následně pasivovat sodou a můžeme se vyřádit lakováním .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
Don_Mierda
Full Member
Příspěvků:
84
Re:zadné lemy
Odpověď #3 kdy:
06.03.2014 - 19:38:58
ja jsem to ošetřoval tymle
http://www.ageus.cz/sortiment/chemicko-technicke-produkty/protikorozni-ochrana/vactan/
docela to funguje a krasne vidiš jak se ta koroze přemení a cele to zčerná/zfialoví
Rob
Hero Member
Příspěvků:
5206
Re:zadné lemy
Odpověď #4 kdy:
06.03.2014 - 19:51:33
Na to byl kdysi antiresin.
matokk
2,0i 1997 100 kW
Full Member
Příspěvků:
56
Vůz:
1997 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
2,0i 1997 100 kW
Re:zadné lemy
Odpověď #5 kdy:
07.03.2014 - 09:47:03
super, dakujem za rady, pepe este keby nahodou, ohladom toho pasivovania sodou, niesom si isty, ci to budu vediet, ako na to? (a ak budu vediet, aspon si viem odkontrolovat ze to robia spravne) ako funguje ten proces pasivacie sodou?
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re:zadné lemy
Odpověď #6 kdy:
07.03.2014 - 20:36:31
Pasivace kyselého prostředí a povrchu sodou : do teplé vody vlož a rozpusti krystalickou sodu1/2kg na 10l vody a tímto roztokem umyj místa potřísněné nebo natřené jakoukoli kyselinou nebo oxydem chromovým .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
matokk
2,0i 1997 100 kW
Full Member
Příspěvků:
56
Vůz:
1997 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
2,0i 1997 100 kW
Re:zadné lemy
Odpověď #7 kdy:
07.03.2014 - 21:22:29
diky moc... prave riesim kedy budem moct odviezt auto takze ked bude hotove, pribudnu fotky
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Problémy & Závady
»
zadné lemy
Search