GalantWeb

škubání 2,4 Gdi 110kw rok 2000

Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
Zdravím pánové, jsem tu nový a galanta mám cca týden a už nastal problémy. Jedná se o motor 2,4gdi 110kw...nad 4000ot přestává táhnout a rozsvíti se kontrolka diagnostiky motoru. Jelikož se v autech už nějaký ten pátek hrabu,není problém si cokoliv vyměnit,zrepasovat nebo opravit. Jelikož jsem,ale zastáncem značky AUDI...resp jejich starších modelů(tam jsem doma), tak s tímto motorem, resp japonci mám jen pramalou zkušennost. Zatím jsme ve fázi shánění nějkých manuálů. Lecos jsem tady už pročetl,ale koukám, že co příspěvek to jiné řešení závady. Předchozí majitel, nechal údajně vyčistit komplet palivovou soustavu včetně trysek ultrazvukem a dělá to pořád. Koupil jsem to, hlavně kůli kufru, který je neskutečný. Zatím galantíka poznávám a měním vrzající čepy + ramena+ jiné nezbytné věci, aby byl v topíku. Dle mého názoru to má málo paliva,což by značilo na čerpadlo. Nevím zatím jak to mají s regulací tlaku na vstřikách vyřešené japonci,ale u koncernu je jen ventil na liště..zbytek je na čerpadle u nádrže. Pokud máte někdo nějaké info, uvítám každou sebemenší radu či tip na závadu..Jen doufám, že se z toho nestane kasička a nebudu se toho muset zbavit. Díky všem...l. :roll:
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)



Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
Díkes...myslel jsem spíš,jestli to už někdo konkrétně neřešil a úúúspěšně vyřešil... ^_^
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
to jako, že takovovou popelnici nikdo nechce...ju?? :'(
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline grafik


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
tak problémy jsou s každým autem pokud oj..áš údržbu....chce to svoji péči a musí to makat...nee?jinak díky za tip,mrknu na ten EGR...ten nám byl čert dlužnej...stejně jako euronormy a filtr pevn. částic... ](-:
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Daggereall

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
Taky mam GDI,tyhle problemy byly,kdyz byl ucpanej palivovej fitr u nadrze,nebo pak muze byt ucpany sitko ve vysokotlakym vstrikovani.Vypada to,ze tam zadny sitko neni,kdyz odpojis ty kovovy trubky,ale je tam uvnitr zastrceny,moc se k nemu neda dostat.Pro zacatek koukni na svicky,kdovi,kdo tam co nacpal,pokud to nepomuze,koukl bych na palivovej filtr u nadrze a pokud ani to,tak snad jedine sitko,ve vysokotlakym cerpadle. Hlavne zacni ale tim,ze zkouknes to EGR.Pak se vrhni na svicky.


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
tisíceré díky za rady...a co tam máš ty za svíce? mě vyběhli NGK nebo Denso...tak klidně si nechám poradit...bo se učím celej život.. :-D
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Pepe

lális-y - na origo haubně je štítek s doporučenou značkou svíček . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
tak daleko, abych otevřel haupnu, jsem se ještě nedostal... :angel:...mrknu jestli tam něco bude...ale předpokládám, že tam bude prd...dostalo to tukanec...na předek...takže počítám, že haupna bude bud z jiného auta..nebo to bude přestříkaný...jsme přece v cz...nee? :-D..já to většinou hledám dle AMP-tec...a zatím vše makalo...Jinak ten palivovej filtr dle mého dodavatele dílů, je celoprůtokový
+ nějaké sítko asi do vstřikovací hlavičky...takže s mojí slevu...bratru na litřík oba filtry... a není to Starline...ani jiný šmejdy...dal bych TRW...nebo Mann ...ale ty to nedělaj...bohužel..:-D
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Pepe

Mám asi starý APM-tec , 2,4 Galant tam není . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
umím je levněji...ale i tak díkes za typ svíce.... -_-
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Pepe

Tohle jsou svíce pro motory GDI.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
to jsem pochopil...tímto samozřejmě ještě jednou děkuji...koukám se tady pořád dokola řeší to vrzání těch ramen a kloubů...to jsem na žádném autě (a že jsem jich už pár měl) nezažil....to jako každej kupuje nějaké plívy, nebo to neumějí v druhovýrobě udělat pořádně????
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Pepe

Jen čas a tvoje peněženka ukáže , v jaké cenové relaci ramena budeš hledat .Starline vynechám , ale ty ostatní se dělí o střad kolem 3000 za kus , ale třeba MOOG za něj chce i 5 000. Takže asi na 50% slevy hledej někoho k nákupům .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
mě vychází MOOG za 2500...pak je tu i TRW a Lemforder+ Kager...
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline zero_level

Z mých zkušeností můžu doporučit TRW komplet předek mě přišel na cca 300€ i s montáží a i přes 30t km nemá nic vůli a všechno je v pořádku.
Galant kombi 97 2.0i 4g63