GalantWeb

škubání 2,4 Gdi 110kw rok 2000

Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
Taky preferuji TRW...naštěstí mám dílnu,takže cena za práci padá.... -_-
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
Tak se vyskytl další problém....docela mne to auto začíná s.át...když přijdu ráno...nastartuju v poho...ale jakmile ujedu nejakou dobu...zastavim... a po nějaké chvíli chci pokračovat dál...nastartuju...ale motor chytne až na 2-3 pokus...navíc se to hádá...po chvíli se to uklidní a běží normálně...to je zase špek...kua... ](-:
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Drak

nejspíš máš špinavou klapku od sazí a možná i ucpaný EGR okruh v saní. No co taky čekat od motoru , který jezdí na chudou směs :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
klapka i egr čištěna minulý víkend.... :(
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Drak

a svičky tam máš jaký?
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
asi ne ty co by tam měli být...jsou objednány nové...dle rady PEPE...ale zatím neodrazily...máš nějaký tel? měl bych pár dotazů a Ty tady na foru evidentně patříš mezi Galant GURU... :angel:
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Drak

číslo máš v s.zprávě
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
čau vsici řeším naprosto stejný problem. Jiny vstriky,vyčištěná klapka i egr,novy svicky,vykuchany kat,filtr paliva taky nový a čerpadlo tlačí. Ale to sitko je dobry voditko. Dej dyztak vedet jak jsi dopadl. Ja dyztak pisnu taky jak to dopadlo.


Offline lális

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
kolik ti tlačí čerpadlo na liště??
galant 2,4Gdi rok 2000
Audi S4 2,2 2OV turbo quattro 200kw
Audi 80 coupe  2,6
Audi coupe GT (stavba repliky Audi quattro A2)


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
zkusím to zjistit měřili mi jen tlak primo za čerpadlem. Cisla doplnim


Offline maxx2

Kde presne hladat to sitko? Tiez by som ho rad videl v akom je stave. Jirko urob nejake foto az to budes rozoberat. Dik
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Drak

To sítko je ve vysokotlakém čerpadle benzínu a to najdeš na hlavě motoru jako pokračování vačky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline maxx2

A ako je to asi zlozite sa ku nemu dopracovat? Ja len ci to neni robota na cely den?
Mitsubishi Galant 2,4 GDI


Offline Drak

musí se to čerpadlo kompletně rozpůlit a je to tak na půl dne.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Daggereall

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
Myslim,že by se nemuselo kuchat.Mě to sítko vypadlo,kdyz sem povolil spodní trubku.Ale přístup je tam jak.....


Offline Drak

ony byly dva druhy vysokotlakého palivového čerpadla, tak záleží který kdo má. Starší, je takové více členité a da se z něj více odšroubavat. Novější je jen takova železná kostka s přívody benzínu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
to ja to robiť nebudu mam to u znameho ale psal sem mu tak nake foto snad bude


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
tak foto neni stihl to uz vyčistit. Rozhodne ale doporucuji vycistit. Pomohlo to. Do konce tydne se mi misak ma vratit tak pisnu co vse na tom robil. Treba to pomůže i vám. Zatim zdar


Offline Jirka GDI

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 17
  • galant 2.4GDI 16v r.v 2000
cus mame dalsi zjisteni. Vypada to na snimac tlaku paliva. Po odpojeni zadna změna. Nevite kde by se dalo sehnat?za nakou rozumnou sumu? Nebo aspon na ozkouseni? Diky vsem