Stačí si zjistit parametry jistyho oleje. Na těch stránkách to u některejch olejů je, u některejch je potřeba googlit.. Ale pochybuju, že by renomovanej vyrobce dal na trh olej, se kterym bys zadřel motor.
Co se týče toho eclipse, záleží, co tam nalil za olej. Jesi přešel z 10W-40 na 10W-60, tak se vůbec nedivím, že přestalo svítit mazání, ale jen oddálil problém s čerpadlem nebo ložiskama na klice.. Ale jesi měnil za stejnej, tak tomu nevěřím. Když vyberu olej s lepšími parametry, jen oddálím problém, kterej tam je. Když vybereš něco od slušné značky, tak max začnou klepat ty hydra, záleží na těch parametrech při provozních teplotách. Když jsem nedávno měnil olej, tak mi celkem pěkně vycházel vavoline (diesel) v poměru cena/vykon, ale nakonec jsme šáhl po totalu a taky jsem spokojenej. U castrolu mi vadilo, že byl moc hustej.. a houstl ještě více s provozem. Při přechodu na total je motor svižnější a z oleje není taková kejda, ale to pozoruju na dieslech. Nicméně můj známy lil do služebních aut asi 6 let starline, dokonce co nesplnuje normy pro ty motory, zatím zadřel myslím 2.. celkem asi 5 aut na tom najelo přes 3 miliony.. před 2ma roky přešel na mou radu aspon na normovanej star.. možná o 4 kila na sudu draží.. a je klid. Tím nechci říct, aby to tam někdo lil, ale když ten olej splnil normu, tak mi nezničí motor po 500km..