GalantWeb

Palivová nádrž - přetlak

Offline Pepe

Tady bych se chtěl zabývat přetlakem v nádrži .
Celý system má dva ventily - jeden (plastový) je nasazen na nádrži a výpary odvádí trubicí do kanistru s aktivním uhlíma z něj do sání přes selenoid .  Může někdo přispět nápadem ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Fabregas


Offline Pepe

Netěsnost nepřichází do úvahy , to by se netlakovalo .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Fabregas


Offline Werewolf66

a co vicko od nadrze?, ja mam stejnej problem, uz mi kvuli tomu praskla pohnila odvzdusnuvaci hadice.
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Víčko nádrže neřeší přetlak - nemá přetlakový ventil jako víčko chladiče . Selenoid na prsou by měl vše po nastartování pouštět do sání . To jsem vyrozuměl z manuálu . Řeší to -EMISION CONTROL SYSTEM MPI   17-33
« Poslední změna: 21.04.2014 - 10:52:16 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

tak zarostla hadice, nebo selenoid....az mi bude lip, tak se na to aky podivam
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!