GalantWeb

Vybíjení baterie :/

Offline CeCtyri

Čus pánové..Mišák trochu začal zlobit tak se jdu zeptat jestli už to také někdo řešil...Z ničeho nic se mi vybíjí baterka do mrti..Myslel jsem že baterka udělala pa tak jsem dal jinou a dneska když jsem odjížděl z práce tak sice chytl hned ale zapl jsem světla a když jsem si chtěl setřít okna stěračema tak se jim vůbec něchtělo...Otázka altík nebo něco jiného..Moc díky za rady a typy CeCtyri


Offline Drak

zkus jestli ti dobíjí. Po nastartovaní bys měl na svorkách baterky naměřit cca 13,8V

Pokud dobře dobíjí, tak hledat spotřebič, který tak žere proud. Ampermetrem mezi - pól baterky a odpojený kabel z pólu. Postupným vyndáváním pojistek zjistit, který okruh spotřebovává energii i s vypnutými klíčky. Pak se snadněji hledá závada.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Třeba je to špatný spínač světýlka z kufru?



Offline Pepe

 Trochu oživím téma -  něco , někde mi tu baterii vybíjí . Nezkoušel jsem jednotlivé větve kabeláže , ale od montáže tažného zařízení a couvací kamery je něco špatně .Pravdou taky je , že jako důchodce toho moc nenajezdím , takže nějaké to dobíjení altíkem není . Palubní počítač toho snad tolik nepobere .
 Dá se pomocí měřáku M-830B změřt odběr v Ampérech ?
« Poslední změna: 28.03.2018 - 15:34:32 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Sir Dag

co zkusit překontrolovat zapojení tažného a kamery?  :undecided:
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Kamera - spíš monitor  bere stálých 12V ze stropního světla a vzadu je to na světlo zpátečky . Po zařazení R vše normálně funční .  Ale  asi bota bude u tažného - na Jeníčkově voze jste napojovali mlhovku na bílo-růžový kablík , kdežto u mne jsem to napojil  na modro-stříbrný - což asi bude bota . Odpojím a uvidím co to udělá .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

Jestli jsi zapojil na 12V stálých, tak to bude to, co žere pomalu a stále . Zapojit na 12V po zapnutí zapalování.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Génius Draku , ještě kde vzít spínaných 12V . 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

no například je to pin 3 (modrej drat) v konektoru k hodinám, spínané + je i k rádiu a k zapalovači nebo pokud je šíbr, tak PIN 6 (drát modrej s červeným proužkem) do jednotky šíbru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Sir Dag

Pepe..stropní světlo je z nelogického důvodu přerušováno na mínusu..takže je tam stálý proud...jak Píše Drak... vem to od hodin či od zapalování..Třeba od zapalování mám já natažené úplně vše...

PS: s tím tažným..no ty máš špatně nataženou mlhovku :D Teda, pokud máme stejně barevnou kabeláž...já jsem to tu Jeníkovi říkal a pro sychr jsme to celé znova rozdělali, protože můj auťák je teď fuč..Mlha je tam na růžovo něco drátu...

PS: vysvětlí mi někdo proč náš gali, ale třeba i renault to má a nejspíš i více aut...proč máme stropní světla a i ty v zádu řešené spínaným mínusem  :undecided: Vždyť je to nelogické...teda aspoň mě a říkám si kterej **** to vymyslel....
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

Vymyslel to ten, kdo jako první udělal lampičku ovládanou přes otvírání dveří a byl linej tahat dva dráty a izolovaný spínače. Tak to prostě dal na holou kostru :D Bud rád, že tam toho není víc jako třeba v BMW, kde odchází jedna deska, která přes zem ovládá kde co včetně centrálu a oken :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No,kdyby ti nevadilo,že se ti spustí až po zapnutí parkovaček,tak to vezmeš z koncového světla.


Offline Pepe

 Zdar machři mezi kabelama . Dnes jsem vše - monitor i tažné elektricky odpojil a čekám , co to provede . O svátcích , třeba bude počasí , prolezu nové napojení monitoru a i tažného . Díky za rady a budu se snažit vám do elektriky nezasahovat  :angel:.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

He mě to teď začal dělat Colt. 2 tejdny stál se sundaným nárazníkem a teď jsem ráno 2x startoval přes kabely z polomrtvý baterky v kufru i když jsem pár kiláků najel bez světel, větráku atd.

Zato Galant po víc jak měsíci i v mrazu chytl furt na brnk. S Japonskejma baterkama Yuasa jsem spokojenej.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Jeníček

Pro úplnost doplňuji, že ten kabel k mlhovkám 5. dveřích je ve svazku u PZ světla a je růžový se stříbrnými tečkami :)

nicméně co mě u něj ale překvapilo je, že je to od pohledu 0,75mm2 průřez, ač napájí 2x21W žárovky, ale třeba k porovnání jedno zadní brzdové světlo (tj. 1x21W) je napájené mnohem tlustším kabelem. A žádné relé k těm mlhám nevede :/
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Sir Dag

třeba právě kvůli tažnému..počítaly s větší zátěží? Co já vím..Nicméně funguje to :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

 Při výměně servopumpy jsem přemístil ECU LPG od PP světla do prostoru u posilovače brzd . Když jsem to měl v ruce , lehce se uvolnil konektor od ECU - 40pinový . Prostříkal jsem jej kontaktolem a nasadil na konektory a pořádně zajistil proti uvolnění . Od té doby motor pracuje jak má  . Zapojil jsem konektory tažného zařízení , vše maká - odpojen je monitor ve zpětném zrcadle a baterie drží .
« Poslední změna: 10.04.2018 - 19:33:54 od Pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001