Zdravím chlapi, tak ted teda opravdu potřebuji každou radu. Včera si to tak pěkně jedu se svým Mišákem, (mám ho přes 2 roky a až na upadlej čep absolutně bez problémů) chvátal jsem v celku, ale jel jsem si tak cca 120, dojel jsem auto, plynule jsem uplně ubral, a potom šlápnu na plyn a reakce žádná. Vyřadím motor normálně hezky a pravidelně běží, ale na neutrál přidám plný plyn a motor se v klidu rozběhne ALE jenom do cca 1 800ot/min a tam jako kdyby si sám ubral a více ani prd. Sice jsem s tím dojel domu cca 10 km, ale to je jak kdyby to mělo cihlu pod plynem, jese to strašně malým výkonem, a jak se to dostane k těm 1800ot tak to přestane i z toho trošku uplně jet.(a nějak zváštně to nekouří, až když jsem byl v garáži tak teda šedý dým jakoby špatně spálená nafta). A ted mi teda prosím poradte co tomuto moho předcházet že tak z ničeho nic, rozvody jsou před cca 40tis km, a do ted nebyl žádny problém. Před tím žádné náznaky jako např pískání turba, nebo stale slabší a slabší výkon atd. Hledal jsem na netu ale ani u jinýho auta jsem tak nějak s přesným problémem nic nenašel. Tak nevím. Dnes přijedu z práce a zkusím:
Vrtulku turba, tesnost stlačeného vzduchu přes intercoller, přívod paliva, průchod výfuku atd, ale mě je divné, že tak z ničeho nic, a že i na neutrál to prostě nejde vytočit. Jako kdyby byl motor v nějakém nouzovém režimu,
Ale kontrolka žádná nesvítí. prosím o rady a nápady. Díky moc.
Jinak dotaz:
Dá se toto připojit někde na diagnostiku? Mám 2.0 TD t.v.97
má to čerpadlo v palivové nádrži?
díky moc za odpovědi.
Jinak znovu start nepomohl, voda a olej čistej, najeto 200 560, ale třeba těsnění pod hlavou ještě určitě orig, ta¨k bych se taky nedivil, když to tady tak čtu:-D