GalantWeb

výměna motoru gdi

Offline Toxik

Zdravím Pánové nenasel sem tohle téma tak zakládám nové

Jeden dotaz mam Galanta 11/99 2.4gdi 110kw a Můj dotaz zni jestli je možnost vyměnit gdi za 2.5 v6 jestli by to sedělo co se tyče umístění silent bloku popr převodovka a hlavně jestli je moc velký zásah do elektriky ptám se protoze moje gdi bere 2L oleje na 3000 km (221 300km) a mohl bych Mít za dobrou cenu 2.5v6 tak se ptám jestli náhodou někdo nemá zkušenost předem díky za info


Offline Pepe

Jedná se o kompletní překopání kabeláže k motoru  a převodovce .  Mechanicky je kastle dělaná pro všechny motory - záleží na použitých silenblocích .  SWAP - je anglické slovo pro přestavbu .
« Poslední změna: 07.10.2014 - 20:54:23 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Drak

budeš potřebovat:
Komplet motor s ele svazkem a jednotkou popřípadě i jednotkou imobilizeru, když ji nebudeš nechávat spárovat s původní.
Převodovku, je jiná u V6.
Poloosy.
Když si to budeš vyměňovat sám, tak se to ještě vyplatí. Pokud bys to někam dával, tak je jednoduší prodat a koupit. A pak je tu ještě otázka legílnosti, protože ti to u nás jako přestavbu nikdo neschválí.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Počkej právě výměna motoru by měla bej papírově to nejlehčí. Zastoupení by ti mělo dát potvrzení že ten motor co tam chceš se tam dával a bylo to tu s nim schválený. Aspoň u normálních značek se to dělá úplně v pohodě. Ale zastoupení Mitsu je takový...no...za trest.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Drak

to ti právě nedaj. Jiný motor, jiný označení. Jiný typ a nic ti nepomůže.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Pokud nejsou na Spořilově pí** tak musej. Prostě jsou zastoupení a fertig. Jinak jsou zastoupení na prd.

VÝMĚNA MOTORU ZA JINÝ TYP: je třeba doložit nejméně plnění emisí škodlivin, vnějšího hluku, provozní hmotnosti popř. spotřeby paliva. Při změně výkonu či hmotnosti je třeba počítat se zkouškami brzd maximální rychlosti a dle typu motoru i se zkouškami elektromagnetické kompatibility. V případě pochybností si úřad může vyžádat i pevnostní posouzení kotevních bodů hnacího agregátu

Potřebuje 2 sady papírů:
1) od zastoupení kde ti vypíšou všechny možný parametry auta s V6, jako hmotnosti, emise, spotřebu, výkon, palivo, typ motoru

2) zkoušku z STK kde to zkontrolujou po technický stránce..hlavně teda jestli tam neni nějak nabastlenej...no prostě jestli je to podle vyhlášek. Pokud se mu něco nezdá tak tě může poslat na zkušebnu jako hekra což by stálo dost peněz ale použiješ všechno sériový takže to snad nehrozí.

S nima zajdeš na registr kde to povolí podle papíru od STK a vydaj ti novej techničák s novejma údajema.

Jen už nevim kdo kam píše číslo motoru.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Koupě levného motoru není výhra , pokud to chceš předělat jako v tomto případě . Pokud to běhá (GDi) tak to prodej a kup 2,5litr a jezdíš bez problémů s přestavbou . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001