Pokud nejsou na Spořilově pí** tak musej. Prostě jsou zastoupení a fertig. Jinak jsou zastoupení na prd.
VÝMĚNA MOTORU ZA JINÝ TYP: je třeba doložit nejméně plnění emisí škodlivin, vnějšího hluku, provozní hmotnosti popř. spotřeby paliva. Při změně výkonu či hmotnosti je třeba počítat se zkouškami brzd maximální rychlosti a dle typu motoru i se zkouškami elektromagnetické kompatibility. V případě pochybností si úřad může vyžádat i pevnostní posouzení kotevních bodů hnacího agregátu
Potřebuje 2 sady papírů:
1) od zastoupení kde ti vypíšou všechny možný parametry auta s V6, jako hmotnosti, emise, spotřebu, výkon, palivo, typ motoru
2) zkoušku z STK kde to zkontrolujou po technický stránce..hlavně teda jestli tam neni nějak nabastlenej...no prostě jestli je to podle vyhlášek. Pokud se mu něco nezdá tak tě může poslat na zkušebnu jako hekra což by stálo dost peněz ale použiješ všechno sériový takže to snad nehrozí.
S nima zajdeš na registr kde to povolí podle papíru od STK a vydaj ti novej techničák s novejma údajema.
Jen už nevim kdo kam píše číslo motoru.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4