GalantWeb

Reálný maximální výkon motoru 4G93

Offline ondraseek

co takhle snizit hlavu ostra vacka lepsi ti to potahne a nakej konik mozna pribyde a taky vetsi spotreba noo
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline grafik

ano budu upravovat hlavu a udělám vše co jsem tu už psal ale až na druhém motoru, já se pouze ptal jestli to ten motor zvládne odpověď jsem nedostal  ](-:


Offline ondraseek

no tak uvidis
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline Drak

motor to vydrží, jen ne třeba 500 tis ale třeba 5x kratší dobu. Zvedneš tlaky, budou vic namahané ojnice, panve, ložiska atd. Pak budeš budeš muset jít i do přeprogramování jednotky, abys neměl detonační spalování a čidlo klepání ti ten výkon nesnižovalo :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline LivArt

Pro úpravy se používají většinou bloky z 4G93T, asi vědí proč...  :mellow:
« Poslední změna: 26.10.2014 - 13:30:06 od LivArt »


Offline Pepe

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">1996 Galant turbo new setup walkaround</a>
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik

No tak přesně tohle bych nechtěl to je 4G63 SOHC s dodělaným turbem ten motor vydrží jednu cestu  :-D
« Poslední změna: 27.10.2014 - 09:46:38 od grafik »


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pokud je dobře seskládaný a naladěný, není důvod proč by měl vydržet jednu cestu. Ale tohle je asi o jiných penězích, než jsi ochoten utratit.
Pokud do tvého vozu pasuje mechanicky ten dvoulitr turbo z eclipse, dám krk na to,že je to nejsnadnější cesta k úspěchu..


Offline Jindřišák

Ale jistě že tam jde zabudovat i DOHC verze.. Galant 7G 4G63T lepší video jsem nenašel, nechce se mi hledat.. ale viděl jsem těch galantů několik, myslím, že by to neměl byt až tak velkej problém, nebylo by to až tak drahy a mělo by to požadovanej efekt.. jen ten motor splašit..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
podle mě by mu stačil i z 2g eclipse.. pochybuju,že by chtěl ždímat potenciály..a ty 2g turba se pohybují hojně třeba v polsku.. na allegro.pl budou určitě.
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">4g63t in Galant 0-160 km</a>
« Poslední změna: 28.10.2014 - 19:57:06 od blazen »


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
hej za ty prachy co říkáš na úpravy ti seženu 6a13TT i s dovozem do čr :D

PS: prdel si nedělám.... ;)
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Jindřišák

hej za ty prachy co říkáš na úpravy ti seženu 6a13TT i s dovozem do čr :D

PS: prdel si nedělám.... ;)
Jen to bude mít volant na špatný straně co?  :D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
to sice jo....ale já mluvím jen o motoru :D ne o celém autě :D

jeden vr4 sedan je pár desítek km odemě na díly.....a ještě je skoro celý ;)
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Trewor

Zase provokace...280k je na předohrab tak akorát :angel:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
na ten V6TT se vyser, je to těžká kráva. šel bych po tom 4válci. 280koní zvládne hravě taky.


Offline Pepe

na ten V6TT se vyser, je to těžká kráva. šel bych po tom 4válci. 280koní zvládne hravě taky.
Řekl bych , že tam kde 4G63T končí s výkonem , tam 6A13TT začíná . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
anebo ti můžu sehnat tu 1,8 s turbem co mají lancery GSR :)
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline ondraseek

tak co pokrocil si s vykonem?
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline grafik

No zatím pracuji na novém sání s větší škrtící klapkou které bych mohl do měsíce namontovat jinak doma mám druhou hlavu na které začnu pracovat ta půjde do auta ale až v létě jinak jsem se na rady vrátil ke starému filtru s boxem. jinak s výkonem je to jak na horské dráze někdy dám na trojku 150 jindy zase jenom 130  ](-: ale i tak na čtverku dám 190 ale prostě chybí tah od spodu do 4000 tisíc se nic neděje  :( https://www.youtube.com/watch?v=pp5Xb9XGLdw