Když koukneš do jejich katalogu
http://www.aclraceseries.com/catalog.html tak ložiska maj ve standardním rozměru a o 0.25mm menší pro zbroušenou kliku. Ale to je právě ono. Výrobce pro to co oni maj jako standard může mít 3 tolerance zbroušení klikovky a rozměru ložisek.
V jakym stavu máš klikovku a ložiska? Pokud je klikovka OK tak bych sehnal podle tolerance vyznačený na motoru originální ložiska.
Hlavně nezapomeň na nový šrouby a utáhnout přesně podle manuálu a taky to seskládat s ojnicema a pístama na stejný místa - je to tak vyvážený.
Blízko bys měl mít
http://www.cernohorskytuning.cz/ Ten dělá i ložiska, vačky, zvyšování výkonu.
Tak jestli by nebylo rozumnější to dát do kupy s profíkem.
Já bych při tý příležitosti určitě nechal zbrousit hlavu a blok a ten asi i snížit ať se zvedne komprese a pak ty koníci opravdu přibydou. Jen pak můžeš zapomenout na provoz na Natural 95. Což ale nevadí když se dá E85 sehnat skoro všude.
A fakt držm palce ať to dotáhneš do zdárnýho konce
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4