Zdravím,
nevím co jsme pokazili. Ovšem vše bylo v pořádku. Pak jsme potřebovali vymenit spojku a tak se vyměnila. Od té doby stačí ráno přijít k autu (studený motor) jen otočit klíčkem..ani nemusím nastartovat.. a ručička ukazuje, že mi vaří motor.
To, že ručička ukáže "motor vaří" je až při druhém stupni otočení klíčem. Dále hadice s chladičem je dobře spojená. když je motor vyplý a zmáčku hadici, tak z chladiče lítá voda ven jak po másle. Ale když nastartuji tak je hadice tvrdá jak já nevim co. A za chvíli je i nehorázně horká. Takže to bude asi něco trochu horšího se bojím.
(od Pepeho mám info, že po nastartování sepne pumpa a tak hadice ztvrdne a má cca 80 stupnů, takže asi ok)
2.5 benzín
Neprohodil jsem někde nějakej konektor. Nebo něco na budíkách? Dával jsem tam ledky.
Teď se ke všemu k tomu přidalo "hulení" bílehó oblaku z výfuku. Bylo mi řečeno, že kdyby motor žral olej byl by modrý a kdyby žral vodu tak bílí. Kouř je bílí a voda z chladiče nemizí. Autem ještě nejezdím. Nemám technickou. Jen jsem dvakrát popojel do dílny cca 2km. No a teď jsem prostě se projížděl po městě furt dokola kolem domu
, abych zjistil co teda. Zda to není třeba jen vlhkost ve výfuku, Přeci jenom auto dlouho stálo. No a kopodivu po 40km nic. Občas si teda začmoudne, ale občas taky ne.
divný. Každopádně není to tak velký dým jako před tím. Bylo mi řečeno, že katalizátor vyrábí vodu.....žeby to? no přikládám foto.
Každopádně mě trápí ty budíky. Já jen jestli to nemá souvislost
Jinak tohle se řeší již na mitsubishiclubu:
http://www.mitsubishiclub.cz/forum-tema/budiky-ukazuji-ze-motor-vari-pritom-je-studeny-143762
« Poslední změna: 13.03.2015 - 19:35:01 od Sir Dag »
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue