GalantWeb

Sirova stavba / přestavba od Daga

guest2672

  • Host
Instalováno již v sobotu .-)
Jo a ještě ručku jsem si tam dal Nardi
neválí se ti doma nějaký věnec volantu ?


Offline Sir Dag

Ponaučte mne..co to je věnec volantu  :undecided:
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Volant bez bagu. :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Sir Dag

Hoja ho...pomatujete jak jsme se tu bavili o tom, že koroze nám rozežírá prahy. No padaly tady různé možnosti. nechávat to vyvařit, nechat si nalisovat dle kopyta jiný až po koupi nového výlisku v Mitsu. Již nevím kdo, ale mluvilo se tu, že by to stálo ranec. Nějakých 10 tisíc.

Tak pánové, měl jsem cestu kolem mitsu a šel jsem se zeptat. No kupodivu, prej nemají na to v čechách kartu, že to nikdo objednávat zatím nechtěl. Tak k věci. Jeden práh od mitsu vyjde na 2 500 Kč. To je mazec co. Takže jestli to máte schnilé nahadry, tak tohle je krásné řešení.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Ovšem problém je v tom , že ti to ukazuje na vnitřní práh s výztuhou . Není tam cena za vnější práh. :undecided:
 Ten je vpravo dole a kat. číslo je MR273271, tohle je díl nutný k opravě prahů. Díly 63646 L + 63646 R .
« Poslední změna: 04.01.2016 - 13:58:05 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Dobře ty...tak já až budu mít cestu zas kolem mitsu..vyzjistím .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Písnu na E shop mitsu na Spořilov , uvidíme jak to nacení . :D

 :mellow: Dotaz odeslán--- počkáme . :-D
« Poslední změna: 04.01.2016 - 15:13:59 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

mno, tak uz mam zas auto, po mocnem vareni, hold se ty popelnice asi nezbavim, nejak mi prirostla k srdci :)













Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Dobrý , hlavně ošetřit dutiny a vnější plechy hned kvalitní základovku . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

jo, to uz je vsechno hotove, uz ho mam doma. A svet je hned o neco spravnejsi :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Tak ať to jezdí. :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

Ten spodek prahů ti udělali suprově..Asi zajedu k vám :D
Jinak koukám, že na levé straně u zadních sedaček máme všichni v podlaze díru :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Werewolf66

dokonce dve :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Jeníček

werwolfe vypadá to skvěle. za kolik ti to dotyčný udělal? a odkud je, taky z jablonce?
Mitsubishi Galant wagon 2.5 V6 118kW 08/2002 A/T
A69 Basecoat Munich silver metallic - ta hezčí stříbrná...

R.I.P.
Mitsubishi Galant wagon 2.0 GLS 100kW 11/1996 M/T + LPG Magic G4
F06 Basecoat turquoise pearl - tyrkysová perleť


Offline Werewolf66

stalo me to vsechno 8500,- s tim ze si to sami odstrojili a nastrojili. Jen se do toho zamotala hasicska tatra, tak to trvalo dlouho. (hasici maj hold prednost )

Jinak tady mi to delali : http://www.7cars.cz/
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Sir Dag

Nu tak budem pokračovat dále na zlepšeních :)

Hodně jsem bádal kam dát případné vypínače na cokoliv co si doděláme. Zjistil jsem, že prznit palubku nebo decor který máme kolem rádia není úplně ideální. Kam s nimi. Ukázalo se velmi dobré řešení dát to hned vedle výhřevu sedaček. (proty kdo jej má)

1. vzal jsem 3mm nebo 2mm vrták, už si nepomatuji, a dělal jsem dirky jednu vedle druhé.
2. vzal jsem nůž a prořízl jsem dle direk obrys vypínače.
3. zkusil jsem vypínač vložit, pokud něco drhlo nožem jsem si stěnu proškrábl (nepatrně zvětšil) a opět zkusil. Opakoval jsem dokud vypínač nezapadl.

Co je zde důležité! Začít si otvor dělat menší než je vypínač. Doškrábat (zvětšit) se to dá vždycky. Pokud si uděláte díru nechtěně větší co potom...takže nejdříve menší a pak zvětšovat kousek po kousku přesně dle potřeb vypínače .-)

Co myslíte, dobré místo...?

Ps: vypínače mám osvětlené .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Šikula a dopředu , před tyto vypínače umístit 3 tlačítka k ovládání tripcompu- teda , kdo jej má .  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

spis bych dal vypinace na jednu stranu a ovladani tripcomu na druhou, at to tam neni tak nahusteny :)

Jinak hezky napad, podsviceni je v tlacitkach, coz je fajn ze se to nemuse od nekud dlouze tahat.

Ja spis ted premyslim ze pouziju ovladani pro tempomat, na ovladani radia....ale vsichni jsou tajemny jak hrab v karpatech a neni nikde napsany, co konkretni vyrobce pouziva pro ovladani. Jestli odporova kaskada nebo jestli to spinaj natvrdo....vsude ti cpou jen nejakej " prevodnik" kterej je drazzsi nez samotny radio.....tak to je zatim u ledu
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Sir Dag

zkousel jsem to měřit a dva vypínače se mi pod sebe na jednu stranu nevešli. Respektive ač koliv se to nezdá, tak v horní části je plocha pro vypínač širší než ve spodní. Proto je na každé straně jeden a ke všemu v horní části .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue