zkoušel jsi viditelnost el-wiru přes den a větší vzdálenost (10m a více). Je nulová a ke všemu bílá..
Mě jde o jednoduchý princip. "Být vidět" To je jediná ochrana, aby to do mě někdo nenarval. Ovšem způsobem abych neoslňoval. Takže denní svícení je ve spodní části, ale ve zpětném není vidět. Proto led ve světlech či na světlech .-)
Žlutý blinkr podlepený pod hlavním světlometem v celé jeho délce z důvodu, že není při proti svitu slunce vidět blinkry. Takto je a osvědčilo se mi to.
Před tím do mě kolikrát málem nabourali v křižovatce, protože nevěděli kam zatáčím nebo je osvítilo slunce či něvěděli, že jsem za nimi. Díky tomuto opatření kolem hl.světel (dodání bílé a žluté) mi dávají vozy najednou více prostoru v křižovatkách.
No a jelikož mám led směřované podle sklonu hl.světla, tak svit jde do země někam před auto. Neoslňuji.
Takže za mě "Být vidět a neohrozit" funkci to plní na 100%.