no my to máme natrvalo podsvetlený s celou pristrojovkou a osvetlením interieru..ladi to s obrysovými světli
Pokud by jsi to chtěl udělat takto..tak by se to muselo řešit natažením signálových kabílků od pravého a levého blinkru do kabiny až k onomu vypínači. Tam by se přívodní dráty do konektoru na podsvit tlačítka utafli a napájeli by se na ně ty signálové (samozřejmě se zenerkou) Ovšm pak by ti ten trojúhelník (jen vypínač) blikal i při samotném blikání jako udání směru jízdy. To jest i při blikání jedné strany.
Aby to blikalo jen při zapnutí všech blikrů (tedy obou stran) to nevím jak...napadá mě nějaká šílená varianta a to na ty signálové napojit relátka, napárovat je, použít integráče na sjednocování atd..to bych musel študovat..vzniknul by modul jak prase a z něho by šli dva drátky které by se napájely na ty dva utaflé..
Teď mě ovšem napadá, že když vypínač vyndáš, tak blinkry nefungují. Je průchozí. Ovšem když dáš blinkr přes páčku, jede jen jedna strana a když zmáčkneš vypínač, jedou obě. Takže je průchozí ovšem má tam dvou plošný pojezd. Takže kdyby se našel drátek který je na tom spínači, ten se proklemoval na ten utaflý tak by to šlo...ale to je opravdu velká teorie, protože nevím co kde na tom vypínači vede a kam to vede...ty dráty mohou vést na nějaká relátka které způsobují to, že blinkr bliká a nesvítí trvale.
Takže za mě....aktuálně nevím jak toho docílit a ani mi neni známa kompletni eketrika vypínače (co a kam jaký drát vede). Tudíž neumím řešit a ani navrhnout řešení.