Před rokem.....přední třmen. Jeden ze dvou písků byl nový a druhý chodil jakž takž..tak jsem ho chtěl původně vyměnit...mno..nakonec nevyměnil..
Po půl roce jsem začal zjišťovat vyší spotřebu..cca o 1 litr..což není dobře..
Zima..začalo mi hřát levé přední kolo...aaaaaaaa..už tuším...no..říkám koupím kotouče, desky u udělám naráz..po měsíci už začal kov od destičky brát kotouč
tak jsem dnes podvečer rozebíral tu svoji kouslou brzdu..Mno....total na kaši...Nový pístek vyjetý tak, že prachovka praskla. Vůbec nejde zatlačit. Ten starší též nejde zatlačit..takže je to total k prdu..
Výsledek: ohnuté dvě svěrky, žvejklý šroub brzdové hadice, kotouč ko, destičky ko...nový pístek = stav neznámý. Brzda neopravena.
Takže budu se opakovat, ale brzdy..a to konkrétně pístky musejí šlapat jak mají a sebemenší spotřeba směrem nahoru dává vědět, že je na autě něco špatně...za dva roky se mi čtyřikrát kousla brzda. 3x pístek a 1x šroub. Vždy začala spotřeba stoupat. Jakmile i hřeje jeden kotouč více než jiný..též varovaní..
Možná si říkáte, že mám pech nebo, že je asi něco špatně..ale autí najíždí strašně velké kilometry a je jasné, že některé věci odejdou. Proto musí vše fungovat jak má, aby i ostatní mohlo fungovat.
Co se snažím říci..i malý detajl jako, že to jakž takž chodí dokáže za pů roku udělat paseku, kterou nepoznáte a vezete se s ní..až to dopadne na výměnu cca za 2500 kč...z původních 200 které stejnak teď musím dát..
Nejsem já idiot...