JJ asistenci si určitě zkontroluj jak máš hrazenou v zahraničí. Většinou to bejvá v základu dost na prd už v republice a v zahraničí jen takový symbolický jako že se to vztahuje jen na nehodu a né na poruchu.
Přípravu bych moc nepřeháněl. Krom kontroly běžnejch věcí jako klínový řemeny, náplně, klima.... bych důkladně vyčistil skla i zevnitř, prohlíd jestli někde neutíkaj chladiče či hadice, dotáh kontakty a držák baterky...
Zkontroluj povinnou výbavu: lékárnička, vesty pro všechny lidi co povezeš (tak aby si je mohli nandat bez vystoupení z auta), hasičák, žárovky, pojistky, lano doporučuju dynamický nebo smrštitelný který si nepřejedeš a neošoupe se o asfalt.
Už jsem možná deformovanej Land Roverama ale jsem radši připravenej na to že se to posere tak toho tahám víc.
Olej, čistou vodu, krabice kapesníků, něco na co si můžeš lehnout pod auto(super je Bundeswehr skládací karimatka), kvalitní multitool kleště jako Letherman jsou k nezaplacení + nějakej ten šroubovák a teleskop s ořechama na kola. Volím tak aby se to vešlo do kapes/pod sedačky a nic se nikde neválelo. Drcpásky a stříbrnou pásku beru za samozřejmost
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4