GalantWeb

Hydraulika spojky

Offline Berzelius

Zdravim pánové,omlouvám se že zakládám nové téma na věc co už se "asi"řešilo ale vzhledem ktomu že to už je nějaká doba tak to oživím.
Po výměně komplet spojkové sady..(přítlačák,lamela ložisko) od LUK  na 2,5V6 stále bojuji s hydraulikou spojky.
Spojkový pedál klade i po xtém odvzdušnění dle mě minimální odpor..ve srovnání se spojkama u dvoulitra,opel corsa,R.Laguně jsou zmíněné značně tvrdé.
Jak fungovala předtím nevím bo jsem auto koupil s vysypaným ložiskem převodovky a spálenou spojkou a jel stím můj mechoš ale i mu se to nezdá být cajk.
V praxi to "jakštakš" funguje.Prostě vypíná a zapíná.
Zkoušel jsem následující:1)Nový pomocný spojkový váleček
                                   2)Přetěsněn hlavní spojkovej válec..(opravná sada)
                                   3)Xkrát odvzdušněno na různé způsoby
                                   4)Pod pístek pomocného válečku jsem dal podložku bo se mě zdálo že
                                      mezi vypínací pákou a tou tyčinkou je velká vůle
I potom všem jde spojkovej pedál stále stejně lehounce téměř bez odporu oproti jinej autům.
Takže se ptám: 1) je normální že 2,5V6 žralok má tak "přeposilovanou" spoj.hydrauliku nebo je 
                          něco špatně?
                      2) Je normální když při odvzdušňování spojky když se našlape já povolím
                         odvzdušňovák trocha odteče já utáhnu a po uvolnění nohy pedál zůstane na
                         podlaze?Až se pak ručně zvedne tak už funguje"normálně"
                      3) Zkoušel někdo "přemostit" tu pytlovinu na tlumení hydr.rázů?..což asi taky budu
                          časem zkoušet

« Poslední změna: 01.08.2015 - 18:26:38 od Berzelius »


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No mě pedál zůstal u podlahy,když mi odešel ten o kroužek.


Offline Sir Dag

Odvzdušňování probíhá přesně tak jak říkáš. Našlapese a pedál se drží co nejvíce u podlahy, druhý pomocníček upustí kapalinu u pomocného válce. V tu chvíli ti pedál spadne dolů ovšem pořád ho držíš a tlačíš na něj. Pomocníček utáhne a ty si pedál rukou zvedneš. Praktikuje se vícekrát za sebou.

Dále co mohu podotknout je důležité mít pořád v nádržce kapalinu a dolévat, hlavně mít víčko sundané. Jinak by ti tam vznikl podtlak.Dále na padál šplapat zhruba středně rychle ať stíhá kapalina někam téct.
No a co bych mohl také říci je, že třeba na začátku bývá v systému vzduch. Takže dělám to, že povolím odvzdušňovák a zhruba desetkrát šplápnu na pedál a tím prolítne systémem halda kapiny a vytlačím tím všechen vzduch ze systému. Pak následuje ono odvzdušňování.

Každopádně doporučuji ZKONTROLOVAT zda ti něco někde neutiká. Jak v kabině válec, tak všechny spojky na trubičkách až k druhému válci.

Jinak ano..měl jsem na 2.0 mnohem méně práce se sešlápnutím pedálu než u renolta 1,8
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


guest2672

  • Host
jen aby nebyl problém stím hlavním spojkovým válcem někdy nové střeva nepomůžou a pokud to při ovzdušnování odteče málo kapaliny (neudělá tlak) tak pořádně nenatlačí hl. válec


Offline Berzelius

Ok, dík za tipy jak bude čas tak budu pokusovat a dám vědět.


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
Podobný prolém jsem měl na 2.0. Taky 3 dny odvzdušňování a x- krát rozebrany oba válce. Nakonec to vyřešila silnější ségrovka v hlavním válci. Stará byla vymačkaná a otvor na dotékání kapaliny v hlavním válci byl málo otevřen  :mellow: